V naší oblíbené Oáze v Říčanech jsme se v květnu sešli s manažery kontaktních center a hledali jsme co nejkonkrétnější odpovědi na otázku - jak budovat úspěšné kontaktní centrum. Probrali jsme, co to ten úspěch vlastně je. Poslechli si živý příběh přetváření kontaktního centra v České pojišťovně a novinky směřující ke svobodě z kontaktního centra...

Deník OpenOne
	Řešení OneSolution bude mít brzo i Chat!
							Průběžně neustále investujeme do interního rozvoje řešení OneSolution. Mezi nejvýraznější změny, které obsahuje nové verze, patří změna způsobu přihlašování ke komunikačním kanálům. Operátor se hlásí k emailům, odchozím a příchozím hovorům a nově také k Chatu.
	Vylepšení našich řešení v pojišťovně AEGON
							Záleží nám na tom, aby naše řešení pomáhala. Proto pravidelně navštěvujeme call centra našich zákazníků a sbíráme zpětnou vazbu na řešení přímo od operátorů, teamleaderů a ostatních provozních rolí. To jsme udělali i v pojišťovně Aegon. Připravili jsme balíček úprav zvyšující komfort použití jak řešení OneSolution, tak řešení znalostní báze...
Už jsme si zvykli na to, že snídaně lidí z kontaktních center pořádaná u nás v OpenOne je příjemnou událostí, na kterou se těšíme. Tentokrát jsme naše setkání díky Honzovi Pastejříkovi okořenili novinkou.
Moc zajímavý konzultační projekt zaměřený na vytvoření koncepce fungování Zákaznického centra a jeho rozvoje se společnosti Union na Slovensku se chýlí k závěru.
	Benchmarking už se vaří
							Nastala nám radostnější fáze tvorby OpenOne Benchmarkingu 2016. Máme už odkontrolována všechna data, vznikají velké tabulky a přehledné grafy. Zkrátka jsme se do všech těch údajů zakousli a žvýkáme a žvýkáme.
Setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna, BNP Paribas (Cetelem) a VZP a s jejich zástupci pak zjišťovat více informací v menších kruzích. Odpoledne jsme pak v týmech po 10 členech diskutovali témata, která aktuálně teamleadery v daném týmu nejvíce zajímaly....
	Článek s obrázky
							Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.
	Článek s tipy pro úpravu textů
							Úvodní odstavec čtenářům sděluje hlavní téma článku. Pokud jej zobrazíte i v přehledu všech článků, pomůžete čtenářům s rozhodováním, který příspěvek je pro ně zajímavý. Nezapomeňte úvodní odstavec odlišit od zbytku textu. V následujících řádcích najdete další tipy, jak články upravovat.






