Deník OpenOne

V naší oblíbené Oáze v Říčanech jsme se v květnu sešli s manažery kontaktních center a hledali jsme co nejkonkrétnější odpovědi na otázku - jak budovat úspěšné kontaktní centrum. Probrali jsme, co to ten úspěch vlastně je. Poslechli si živý příběh přetváření kontaktního centra v České pojišťovně a novinky směřující ke svobodě z kontaktního centra...

Průběžně neustále investujeme do interního rozvoje řešení OneSolution. Mezi nejvýraznější změny, které obsahuje nové verze, patří změna způsobu přihlašování ke komunikačním kanálům. Operátor se hlásí k emailům, odchozím a příchozím hovorům a nově také k Chatu.

Záleží nám na tom, aby naše řešení pomáhala. Proto pravidelně navštěvujeme call centra našich zákazníků a sbíráme zpětnou vazbu na řešení přímo od operátorů, teamleaderů a ostatních provozních rolí. To jsme udělali i v pojišťovně Aegon. Připravili jsme balíček úprav zvyšující komfort použití jak řešení OneSolution, tak řešení znalostní báze...

Nastala nám radostnější fáze tvorby OpenOne Benchmarkingu 2016. Máme už odkontrolována všechna data, vznikají velké tabulky a přehledné grafy. Zkrátka jsme se do všech těch údajů zakousli a žvýkáme a žvýkáme.

Setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna, BNP Paribas (Cetelem) a VZP a s jejich zástupci pak zjišťovat více informací v menších kruzích. Odpoledne jsme pak v týmech po 10 členech diskutovali témata, která aktuálně teamleadery v daném týmu nejvíce zajímaly....

Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.

Úvodní odstavec čtenářům sděluje hlavní téma článku. Pokud jej zobrazíte i v přehledu všech článků, pomůžete čtenářům s rozhodováním, který příspěvek je pro ně zajímavý. Nezapomeňte úvodní odstavec odlišit od zbytku textu. V následujících řádcích najdete další tipy, jak články upravovat.

Jednoduché a krátké články vám pomohou udržovat čtenáře v obraze. Zajímavý úvodní odstavec a stručný, informativní obsah zaručí, že se k vám budou rádi vracet pro další novinky.

Přečtěte si jako první, co je nového