(ne)Konference pro manažery kontaktních center

07.07.2017

V naší oblíbené Oáze v Říčanech jsme se v květnu sešli s manažery kontaktních center a hledali jsme co nejkonkrétnější odpovědi na otázku - jak budovat úspěšné kontaktní centrum. Probrali jsme, co to ten úspěch vlastně je. Poslechli si živý příběh přetváření kontaktního centra v České pojišťovně a novinky směřující ke svobodě z kontaktního centra NN Pojišťovny.

Práce na tématu proběhla v e skupinách po cca 12 účastnících a o rozebírání konkrétních starostí a nápadů nebyla nouze. Až zázračně vedle sebe seděli zástupci přímé konkurence a pomáhali si hledat to nejlepší možné řešení a přístup. Manažerské masky spadly snad během pár minut. Pod nimi se objevili nadšení lidé, kteří mají velkou vůli posouvat věci v kontaktních centrech dál. Bylo nám radostí, ctí a potěšením, že jsme mohli takovou akci uspořádat. Těšíme se na pokračování.