Deník OpenOne

Pár slov

21.07.2021

Vážení přátelé kontaktních center,

Máme radost z toho, že se nám podařilo zorganizovat první hybridní Klub manažerů kontaktních center. Většina se nás setkala naživo v OpenOne. Byl to svátek zase si vidět do očí, sdílet a vnímat energii druhých. Jedna účastnice s námi byla spojená přes Teams a měli jsme ji na obrazovce tak, aby byla v životní velikosti. Jsme nadšení z toho,...

Společně s interním týmem společnosti ŠkoFIN jsme dokončili poslední fázi projektu zaměřeného na vývoj zcela nového systému zaškolení. Cílem bylo připravit takový systém, který bude počítat s výrazným zapojením nováčků, gamifikací a celostním principem práce. Celý program je rozpracován na osm týdnů, kde v každém týdnu je pečlivě popsán pocit, se...

I v letním období pokračujeme v online setkáních s klíčovými zaměstnanci společnosti Conectart nad tématy jako je Stress Management, Time Management, Práce s motivací a Oceňování. Workshopy umožňují propojit pracovně zaměstnance z různých lokalit. Je zajímavé hledat nové a nové metody online práce a kooperace. Zapojení účastníků je příkladné.

Je to tady. OpenOne je dvacetiletá kráska. Společně jsme celý kmen začali oslavy krásným rituálním způsobem. V kruhu jsme vzpomínali, jak jsme se v OpenOne ocitli, co pro nás byl nejlepší projekt a také co byl nejtěžší okamžik. Na závěr jsme každý vyslovil jedno slovo, které se nám s OpenOne spojuje. Ze slov plánujeme udělat obrázek typu WordCloud...

Z nové verze OnePlace 5.6 se mohou těšit uživatelé v Allianz a ČEZd a v procesu je i upgrade v Banka CREDITAS. Hlavními "taháky" verze 5.6 jsou náhledy na témata a metadata pro vyhledávání. Na tyto novinky se již těší i uživatelé v MND a NN Pojišťovně, kde je upgrade v plánu na Q3.

Samotný závěr Q2 byl Uniqa ve znamení dvou migrací OneSolution EVO do produkce. Nejdříve proběhla migrace v Čechách a v těsném závěsu následovalo i Slovensko. Byly to dva nabité víkendy, které začínaly v pátek po pracovní době migrací databáze a během soboty a neděle následovalo testování, úpravy a ladění konfigurace tak, aby v pondělí ráno mohli...

Společnost Seznam.cz nás před časem oslovila s myšlenkou využití umělé inteligence pro identifikaci emailové korespondence, kterou není třeba vůbec řešit a po přijetí může být ihned zahozena do virtuálního koše.

Od našeho plánu, přepsat celé původní řešení OneSolution do nových moderních technologií, nás nic neodradí! I ve druhém kvartálu jsme přepisem, vývojem a inovacemi do nového řešení OneSolution EVO strávili opravdu nemalé množství času a energie.

Ve druhém kvartálu tohoto roku jsme se v E.On vrhnuli do optimalizace a vylepšení stávajících rozhraní mezi OneSolution a systémy společnosti E.On.


Už tam budeme? Kdy už tam budeme? Jak je to ještě daleko? Kdo má děti, zná toto nekonečné dotazování na cestách, dětské dotazování plné netrpělivosti. Taky se přistihujete, že tato slova používáte v současné situaci vy sami? Už chceme vidět vrcholek kopce. Vyškrábeme se tam, odpočineme a pak se půjde dolů. Pozoruji kolem sebe ve světě kontaktních...

Na konci loňského roku jsme avizovali, že byly zahájeny práce na implementaci řešení OneSolution EVO ve společnosti Creditas a byla jako první zprovozněna telefonie UCS od našeho partnera INSOFT.

V loňském roce jsme nastartovali projekt napojení na nový zdroj dat pro registraci škodních událostí. Díky rozsahu tohoto projektu se realizace na obou stranách protáhla až do prvního kvartálu 2021. Připomínáme, že náplní této integrace je nahrazení dávkové výměny dat online spojením mezi oběma systémy. Data se tak nebudou muset replikovat do...

Společnost E.On je nekonečnou studnicí návrhů a nápadů, jak zapojovat nové týmy a oddělení do rodiny uživatelů OneSolution a jak této rodině neustále usnadňovat a ulehčovat život. Od začátku roku jsme tak realizovali již pět větších změnových požadavků pro tým privátních key account manažerů (PKAM), tým Active Call (AC) a tým Business Line (BL).

V březnu byla vydána nová verze znalostní báze, která přinesla následující funkcionality či vylepšení:

Začátek letošního roku byl ve znamení Upgradů na OneSolution EVO. Pro upgrade se rozhodli společnosti Seznam.cz, J&T Banka a UNIQA.

Právě jsme ve validační fázi přípravy OpenOne Benchmarkingu kontaktních center. Spočívá v pečlivém pročtení dodaných dat a v jejich doplnění či úpravě po dohodě s těmi, kteří si dali práci s vyplněním obsáhlých dotazníků.

Ani v našem kmeni není v aktuální situaci mnoho věcí, které by nám ve firemní kultuře zůstaly ve starých kolejích. Jedna ale přeci - společné obědy. 😊

Na jaře jsme si nedovedli úplně představit, že mohou být setkání Klubu manažerů kontaktních center nadále zajímavá, inspirativní, dělná, že můžeme zažívat legraci a můžeme odcházet nabití energií, i když se nebudeme moci potkávat osobně. A povedlo se. Tři poslední setkání jsme v on-line prostředí udělat museli. A povedla se!

vyvrcholení adventní doby je letos propletené s tím, jak se snažíme zvládnout pandemii. Nikdy jsme nic podobného nezažili, valí se na nás nebývalé množství změn a omezení, přesto se ty nejdůležitější věci nemění. I letos je na konci adventního očekávání stejný příslib - láskyplné vztahy porazí temnotu lhostejnosti a samoty. Síla Vánoc je v našich...

V ČEZd proběhl také upgrade OnePlace, nicméně zde je jiná "podivuhodnost" (je zajímavé jak se jedna znalostní báze dokáže v různých prostředích proměnit do odlišných podob, se stejně spolehlivou funkčností, pochopitelně 👍🏻). Jde o to, že v tomto případě slouží jedna znalostní báze dvěma samostatných organizačním subjektům. Každý má k dispozici...

V závěru roku jsme se pustili do upgrade znalostních bází OnePlace - musíme použít množné číslo, protože v Uniqa jsou znalostní báze dvě - jedna v Uniqa CZ a druhá v Uniqa SK. Uživatelé se tak budou moci těšit na sympatické funkce verze 5.5, což je hlavně náhled témat a možnost uživatelského nastavení dlaždic na základní obrazovce.

Byla zahájena implementační fáze projektu pro společnost Creditas. Telefonie byla prioritou číslo jedna a dle přání a očekávání Creditas se ji podařilo spustit již v průběhu měsíce října. Telefonie UCS tak plnohodnotně nahradila stávající řešení. Implementace našeho řešení OneSolution EVO začala technickými přípravami kolem permanentního VPN tunelu...

Přečtěte si jako první, co je nového