Deník OpenOne

máme tu adventní čas a to pověstné chystání před Vánoci. Najednou před námi vyrůstá hora úkolů, které se prostě musí stihnout v práci i v soukromí. Hodně z nich se týká hmotných věcí. Dovolím si k té hoře přidat jeden další úkol, který ale může pomoci s úspěšným výstupem na zmíněnou velehoru. Zkuste si najít uprostřed adventního úprku nějaký klidný...

Konečně! Jeden z nejklíčovějších komunikačních kanálů se dočkal! V rámci postupující modernizaci našeho řešení OneSolution EVO jsme zařadili jako další položku hodnou renovace právě zpracování e-mailové korespondence.

Ve společnosti Pražská energetika a.s. jsme v rámci 3 a 4Q zrealizovali projekt implementace znalostní báze OnePlace včetně modulu znalostních testů OneCoach. Aktuálně je vše připraveno na spuštění ostrého provozu od ledna 2023, kdy dokončíme i konzultační podporu zaměřenou na sdílení zkušeností s uživateli na straně PRE a s cílem co nejlépe a...

Ve společnosti NN jsme minulý víkend nasadili do produkce telefonie UCS od naší partnerské společnosti INSOFT. 👍🏻 Náš společný cíl - dokončit vše tak, aby před zahájením nového roku byla telefonie včetně integrace s OneSolution plně funkční a call centrum tak bylo připraveno na nápor komunikací souvisejících každoročně s daňovými potvrzeními - se...

Pro společnost E.ON jsme mohli ve druhé polovině roku realizovat další řadu požadavků pro uživatele oddělení využívajících řešení OneSolution.

Společnosti ČD-Telematika jsme poskytli součinnost nutnou pro readresaci serverů dodaných řešení OneSolution EVO a UCS. V rámci readresace byla navíc nasazena i nejnovější verze telefonie UCS od naší partnerské společnosti INSOFT.

V rámci implementace modulu pro zpracování příchozích chatů OneChat a stejně tak i modulu pro Co-Browsing aktuálně dokončujeme odstraňování nálezů z posledního kola penetračních testů, které byly označeny jako "MUST" pro následné nasazení těchto modulů do produkčního prostředí. V rámci WebChatu bude moci UNIQA nově využívat i možnost našeho...

Aktuálně dokončujeme interní testy nově vyvinutého scénářového ChatBota a brzy jej předáme do uživatelských akceptačních testů ve Slovenské spořitelně. Scénářový ChatBot bude pomáhat externím partnerům v rychlejším dohledání informací vztahujících se k nabízeným produktům a službám. Náš ChatBot tak doplní chatbota od společnosti Nettle, který bude...

Po tříleté (COVID-ové) pauze jsme se letos opět sešli u jednoho stolu s našimi milými klienty, resp. s lidmi, kteří v každodenním provozu využívají naplno naší znalostní bázi OnePlace a někteří i znalostní testy - OneCoach.

Zkusíme jen tak naznačovat, snad nevyzradíme tajemství našeho letošního vánočního dárku. Nejprve jsme jej pěstovali, poté jsme jej vařili, a nakonec ho budeme balit. Tahle tradice osobní výroby vánočních dárků pro naše zákazníky je návyková a my si ji nenecháme sebrat. Je nám u toho vždycky moc příjemně a dochází nám, že Vánoce už opravdu klepou na...

"Změna na svobodnou firmu fungující na principech sebeřízení se fakt povedla a tým mě přestal už před 4 lety potřebovat. Bylo to nejkrásnějších 20 let mého pracovního života. Nebylo to úplně jednoduché, ale vždy to stálo za to. Moc mě to bavilo i naplňovalo.

Pracujeme na jubilejním 10. ročníku OpenOne Benchmarkingu kontaktních center 2022. Přijde nám neuvěřitelné, že se do této řeky ponoříme již podesáté. Těšíme se na srovnání za rok, o kterém snad můžeme už říci, že nás v něm opouští Covid, zato v něm začala válka na Ukrajině. Klidná období stále spíše vyhlížíme, ale na to jsou všichni v kontaktních...

Máme radost z toho, že jsme mohli spolupracovat s vedením kontaktního centra společnosti Generali Česká pojišťovna na procesně orientovaném auditu s důrazem na optimalizaci ranné fluktuace. Systemický přístup plný velmi rozvinuté osobní odpovědnosti a orientace na klienta je zde nepřehlédnutelný. Povedlo se nám společně s aktivním interním týmem...

Rozhodli jsme se, že jako kmen podpoříme úžasný projekt zaměřený na nevyléčitelně nemocné pacienty. Jde o Domácí hospic Athelas působící v Písku. Nadchla nás myšlenka Dekatonu, se kterou přišlo vedení tohoto hospicu. V rámci této akce se díky charitativnímu prodeji ručně pletené největší, nejbarevnější a nejlaskavější deky v České republice, která...

V rámci kontinuální modernizace a s tím spojené optimalizace našeho jednotného desktopu OneSolution EVO došlo i na kanál webchatu a sociálních sítí. Uživatelské rozhraní pro zpracování webchatových zpráv a zpráv z messengerů tak dostalo zcela nový layout, který odpovídá standardu tohoto nového řešení. Kromě sjednocení grafického rozložení...

V rámci 2Q jsme předali do UAT a penetračních testů modul pro zpracování webchatu v UNIQA pojišťovně. Pokud si některý z návštěvníků nebude jist, jak se na dané stránce pohybovat, resp., jak využít možnosti interaktivních prvků, bude moci požádat o vzdálenou pomoc ze strany kontaktního centra s možností sdílet s operátorem svou obrazovku. Tuto...

Společnost E.ON je nevyčerpatelnou studnicí nápadů, jak řešení OneSolution dále customizovat a přizpůsobovat tak jeho funkcionality potřebám oddělení, která toto naše řešení používají.

Ve Slovenské spořitelně se nám podařilo úspěšně integrovat řešení s chatbotí slečnou Vesnou pro kanál webchat od společnosti Nettle AI. Zatímco kontaktní centrum má pro zpracování webchatu stanovenou pracovní dobu, chatbot nikdy nespí a je návštěvníkům webu SLSP připraven odpovídat na jejich dotazy non-stop. Jako součást řešení jsou návštěvníkům...

Přečtěte si jako první, co je nového