Deník OpenOne

dostáváte náš newsletter ve velmi výjimečné době. Každý z nás na vlastní kůži zažívá, co vlastně znamená globalizace světa. Uvědomujeme si své propojení s ostatními, už nikde nejde o jednotlivce, jde o celou lidskou pospolitost. Ještě před čtvrt rokem jsme si výzvy aktuálních dní neuměli představit, přesto kolem sebe vidíme spoustu úspěšných...

Vývojový tým věnoval celý den sám sobě a vyzkoušel týmovou "hru" s názvem Workshop Box pro posilování týmového ducha a lidských vztahů.

Máme velkou radost! Klub manažerů kontaktních center 2020 začal a my se mohli setkat s úžasnou skupinou deseti leaderů a provést je prvním společným dnem. Protože Klub stavíme na otevřené komunikaci a důvěře, věnovali jsme se dopoledne poznávání se a seznamování, základům důvěrného a bezpečného prostředí. Odpoledne už přišla první témata, sdílení,...

Naše tradiční srovnání výsledků a fungování kontaktních center postupuje do fáze zpracování grafů a jejich popisů. Validace dat letos proběhla poklidně, pomohla řada nových kontrol i pečlivost analytiků, kteří nám dotazník vyplňovali. Velkou inovací prošel dotazník spokojenosti zaměstnanců, už se moc těšíme na výsledky. Všem díky za spolupráci.

V poslední době jsme se věnovali moc zajímavému projektu v krásném call centru ČSOB na Slovensku. Přímo z call centra vidíte na centrum města a na Bratislavský hrad. Měli jsme možnost sehrát pohled člověka zvenku a podívat se na celé fungování call centra z velkorysého nadhledu. Podařilo se najít řadu oblastí pro budoucí strategický rozvoj a opět...

Aktuálně jsme dokončili napojení řešení OneSolution na zbrusu nové stránky společnosti Uniqa pro hlášení škodních událostí. V této první fázi jsou strukturovaná webová hlášení přidělována operátorům kontaktního centra k validaci, kdy v ideálním případě operátor pouze kontroluje, zda je v hlášení uvedeno vše potřebné a následně potvrzením správnosti...

Třetí implementace modulu znalostních testů OneCoach se právě dokončuje v ČEZ ICT. Jsme moc rádi, že se společně s upgrade na poslední verzi znalostní báze OnePlace podařilo dohodnout i na implementaci modulu znalostních testů. Tím bude možné využít plného potenciálu naší znalostní báze - stačí doplnit otázky k tématům a testování a vzdělávání...

Ve společnosti UPC, resp. nově Vodafone, jsme dokončili migraci stávající verze OneSolution na nejnovější verzi OneSolution EVO a předali řešení do UAT. Uživatelé tak získali (prozatím v testovacím prostředí) přístup ke všem novinkám, které naše Evička nabízí a budou tak moci následně v produkci naplno využít potenciál našeho řešení 😉.

V rámci uplynulého období se nám podařilo v naší Evičce dokončit zbrusu novou verzi dynamických formulářů a rozšířit jejich využití přes všechny komunikační kanály. Pověření uživatelé si tak mohou velmi jednoduše sami spravovat formuláře pro sběr strukturovaných dat napříč všemi procesy celého multi-kanálu. Samozřejmě včetně možnosti následného...

Společně s ČEZd jsme si nadělili nevšední vánoční dárek - rozšiřující modul znalostních testů OneCoach. Dárek to byl vskutku zasloužený, neboť předcházela několikaměsíční náročná customizace završená ještě náročnějšími UAT. Neúprosnost a důkladnost testerů na straně ČEZd prověřily naše síly a přinesly nemálo stresu a strachu o termíny, ale vše...

Pro Allianz jsme moc rádi do znalostní báze OnePlace vyvinuli funkcionalitu, která umožní používat znalostku jako portál. Tím se ze znalostní báze stává skutečná brána do světa znalostí 🙂. Místo standardní úvodní stránky aplikace se uživatelům může zobrazit určité konkrétní téma (nastavuje se v konfiguraci), které je vytvořeno právě pro tento...

Období, kdy se vše točilo primárně kolem projektu Unbundling (oddělení obchodní a distribuční části), který spotřebovával kapacity na všech stranách, je již definitivně a úspěšně za námi. Proto jsme se mohli naplno vrhnout do realizace další vlny změnových požadavků přicházejících ze společnosti E.ON. Většina těchto požadavků se nesla v duchu...

Ve společnosti UNIQA jsme na konci roku měli opravdu plné ruce práce, jelikož se v čase potkalo hned několik balíčků změnových požadavků najednou. Nicméně přes všechen předvánoční stres se podařilo vše dokončit ke spokojenosti zástupců obou společností, jak UNIQA CZ, tak UNIQA SK, a do nového roku tak můžeme vstoupit s čistým štítem 😉

ČD-Telematika

18.12.2019

Jako jeden velký tým složený ze zástupců společností OpenOne, INSOFT, O2 a ČD - Telematiky, jsme po několik posledních měsíců usilovně pracovali na analýze a implementaci společného řešení pro 3 kontaktní centra společnosti ČD - Telematika. Svým rozsahem to byl opravdu veliký projekt. Pokrýval náhradu stávající telefonie včetně nahrávání a...

Vysoko nad přehradou ve ztichlé krajině jsme zažili krásný předvánoční firemní výjezd. Pokud bychom ho připodobnili míchanému nápoji, byl by jeho název Od všeho trochu. Jídlo, pití, wellness, sdílení, příběhy, procházky, obdarovávání, děkování a nad vším pocit, že se nám společně daří z OpenOne dělat příležitost ke smysluplnému životu. Tentokrát si...

Jednou z krásných tradic v OpenOne je vlastnoruční vyrábění vánočních dárků pro zákazníky. Žádné katalogové předměty, pěkně ruční výroba. I letos jsme se u vyrábění skvěle bavili a na chvilku vypadli od obrazovek a soustředili se na pohyby prstů. Výsledek je podle nás moc hezký a doufáme, že udělal radost obdarovaným. My jsme ve výrobě udělali, co...

V říjnu se naplnil posledním setkání Klub manažerů kontaktních center 2019. Sdíleli jsme a hledali. Otevřeli jsme témata jako zvládání samoty manažera, mezifiremní mentoring, co dělat pro hlubší poznání se v týmu navzájem a jak kdo přemýšlí o své kariéře a růstu. Nám osobně se setkání a vlastně i ta předchozí moc líbila, bavilo nás účastníky...

Konec listopadu s sebou přinesl i zakončení letošního Klubu lektorů kontaktních center. Jeho smyslem bylo inspirovat ty, kdo v kontaktních centrech učí. Mají nelehký cíl i práci. Naučit nováčky spoustu informací tak, aby mohli co nejrychleji posílit týmy operátorů a pečovat skvěle o volající či píšící zákazníky. Mezi témata, kterým jsme se věnovali...

I v roce 2020 budeme pokračovat v úspěšných Klubech - cyklech setkávání stejné skupinky účastníků. Každé setkání má své téma i prostor pro sdílení toho, co účastníky nejvíce zajímá. V Klubu manažerů zbývá poslední místo (účastníky budou manažeři KC ze společností Allianz, ČEZ Distribuce, E.ON, Innogy, Nano energies, Pražská plynárenská, Pražská...

V listopadu jsme zamířili i k naším blízkým přátelům do Bratislavy. Téma coolny pro manažery a team leadery kontaktních center bylo budování důvěry v týmech. Takové důvěry, která upevní vztahy a pomůže snížit fluktuaci. Protože dlouhodobé kvalitní vztahy jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které podporují štěstí v práci. Věnovali jsme se třem...

Prodávání po telefonu je jednou z neobávanějších disciplín. Má horší a horší pověst. Rozhodli jsme se proto přispět tomuto oboru formou improvizačních dovedností. Předem připravené scénáře plné nudy a monologů jsme zahodili a nechali jsme rozehrát herce v nás. Obchodníci z jedné významné energetické společnosti na vlastní kůži zažili, jaké to je...

V rámci jedné z našich Coolen jsme v OpenOne přivítali zájemce z řad leaderů kontaktních center, kteří se nebáli popustit uzdu své fantazii a zapracovat v praxi na svých tvořivých dovednostech. Odcházeli s řadou dovedností v oblasti designování, vypravěčství, vnímání celku, empatie, hravosti a vnímání smyslu. Šlo o velmi tvůrčí setkání, kde jsme si...

Několik rodin z OpenOne se sešlo na společném výletu na skokanský můstek. Ano, čtete dobře. Všichni tam vyšplhali, což byla dřina, výtah v Lomnici nad Popelkou opravdu nemají. Zato nás čekalo milé překvapení. Pod můstkem jsme viděli, jak se dva odvážní mladíci rozcvičují a za chvíli už skákali a létali. Sníh nahradila vodou kropená plastová tráva....

Přečtěte si jako první, co je nového