Deník OpenOne

Pár slov

15.12.2021

srdečně vás zdravíme v rozběhlé adventní době. K tradičnímu chystání se na Vánoce nám i letos přistály starosti o zdraví. Jsme opatrní v setkávání, bereme na sebe vzájemně více ohledů, zajímáme se o druhé. Přejeme si prožít Vánoce s těmi, které milujeme. Přejeme si, aby byli zdraví a veselí. Myslíme v těchto dnech na mnoho pracovních a osobních...

V rámci čtvrtého kvartálu se nám podařilo dokončit změnu technologie pro reporty a statistiky. Byl to velký kus práce a jsme za něj velmi rádi. Přece jen jsou reporty pro efektivní vedení a řízení kontaktního centra naprosto klíčovým a nezbytným nástrojem všech manažerů...

Služba digitalizace dokumentů se dočkala upgrade na aktuální verzi DIGI 7.2 a pro slovenskou část týmu i úpravy procesu zpracování digitalizovaných dokumentů, který nově umožňuje slučovat jednotlivé dokumenty do potřebných logických celků.

Vzhledem k nedávnému spojení pojišťoven UNIQA a AXA bylo pouze otázkou času, kdy přijde na pořad dne integrace cílových systémů potřebných pro efektivní obsluhu kontaktního centra. Jelikož se společnost UNIQA již v průběhu roku rozhodla pro pokračování s řešením OneSolution EVO jako primárním nástrojem pro celý sjednocený zákaznický servis, cílem...

Ve společnosti Slovenská sporiteľňa nastal zásadní milník pro naše řešení OneSolution EVO. Tímto milníkem je napojení na data o klientech uložená v primárním CRM systému banky.

Je to krása, když se z celkem nudné zasedačky stane pokoutní výrobna balíčků, z kuchyňky nálevna medoviny a z jídelního stolu expediční oddělení. Ano, opět jsme zůstali věrni své tradici a vánoční dárky pro své zákazníky jsme vyrobili sami. Navíc jsme do procesu tentokrát trochu zatáhli i své děti. Ty totiž nakreslily originální vánoční obrázky,...

Posledním setkáním věnovaným tématu práce s pozorností a také tématům fluktuace a osobního stylu při realizaci one to one setkání jsme uzavřeli parádní letošní Klub teamleaderů. Sešla se skvělá parta profíků, kteří byli velmi otevření o ochotně sdíleli své zkušenosti i obavy. Pandemie způsobila, že většina našich setkání byla čistě online. Ukázalo...

V rámci dlouhodobé spolupráce se společností Conectart jsme v sychravých listopadových a prosincových dnech realizovali rozvojová školení a koučování přímo v provozu. Byly to dny, kdy jsme byli vděční za střechu nad hlavou, ale i za to, že se setkáváme s lidmi se silnou vnitřní motivací a chutí na sobě pracovat a rozvíjet se.

V polovině října jsme se sešli i s rodinami na víkendovém výjezdu, abychom oslavili naše kulaté výročí, resp., kulatiny naší milované OpenOne. Je to až neuvěřitelné, ale jsme na trhu již 20 let! Samozřejmě nechyběl ani dort ani společný kruh, ve kterém jsme jmenovitě zavzpomínali na všechny bývalé kolegy, kteří s námi v rámci posledních 20ti let...

V rámci dlouhodobé spolupráce se společností Conectart se v rámci rozvojového programu pro teamleadery dostáváme do fáze, kdy je možné využívat i osobní formu workshopů, supervizí a koučinků. Ukazuje se, že Conectartu se daří přitahovat nadané a odhodlané týmaře, kteří kolem sebe staví velmi funkční týmy, a to v rámci desítek velmi rozličných...

Dokončili jsme realizaci auditu v provozu DPD. Byli jsme svědky toho, že vybudovat moderní a profesionální provoz je možné i tak, že zůstane zachována velmi osobní a vstřícná atmosféra, kterou se daří udržet i v dislokovaných týmech. A taky jsme upřímně řečeno doslova zírali, co všechno se může při takové běžné dopravě zásilky zkomplikovat. A...

Po Allianz a ČEZd se do rodiny uživatelů verze 5.6 připojila i Banka CREDITAS, a i zde mohou těžit z hlavních novinek verze 5.6, což jsou metadata pro vyhledávání a rychlé náhledy na témata již na obrazovce s nalezených shodami.

Robotizace a automatizace zpracování požadavků s využitím "umělé inteligence" nezastavitelně proniká i do našeho řešení OneSolution EVO. Nejedná se sice o naší vlastní umělou inteligenci (zatím 😊), ale o řešení jiných společností, které je elegantně zaintegrováno do našeho řešení. V průběhu třetího kvartálu jsme tak mohli realizovat projekt pro...

Společně s uživateli a zástupci IT J&T Banky jsme dokončili migraci řešení OneSolution na nové řešení OneSolution EVO. Roky používané řešení s několika customizacemi tak nahradilo řešení zbrusu nové - naše "Evička".

Ve třetím kvartálu tohoto roku jsme v E.On dokončili migraci celého produkčního prostředí na nové servery. Byla to akce, která by se dala bez obav nazvat jako "Kulový blesk". Přes drobné problémy, které se při této akci vyskytly, se nakonec vše podařilo a kontaktní centrum již frčí na novém "železe".

Pár slov

21.07.2021

Vážení přátelé kontaktních center,

Máme radost z toho, že se nám podařilo zorganizovat první hybridní Klub manažerů kontaktních center. Většina se nás setkala naživo v OpenOne. Byl to svátek zase si vidět do očí, sdílet a vnímat energii druhých. Jedna účastnice s námi byla spojená přes Teams a měli jsme ji na obrazovce tak, aby byla v životní velikosti. Jsme nadšení z toho,...

Společně s interním týmem společnosti ŠkoFIN jsme dokončili poslední fázi projektu zaměřeného na vývoj zcela nového systému zaškolení. Cílem bylo připravit takový systém, který bude počítat s výrazným zapojením nováčků, gamifikací a celostním principem práce. Celý program je rozpracován na osm týdnů, kde v každém týdnu je pečlivě popsán pocit, se...

I v letním období pokračujeme v online setkáních s klíčovými zaměstnanci společnosti Conectart nad tématy jako je Stress Management, Time Management, Práce s motivací a Oceňování. Workshopy umožňují propojit pracovně zaměstnance z různých lokalit. Je zajímavé hledat nové a nové metody online práce a kooperace. Zapojení účastníků je příkladné.

Je to tady. OpenOne je dvacetiletá kráska. Společně jsme celý kmen začali oslavy krásným rituálním způsobem. V kruhu jsme vzpomínali, jak jsme se v OpenOne ocitli, co pro nás byl nejlepší projekt a také co byl nejtěžší okamžik. Na závěr jsme každý vyslovil jedno slovo, které se nám s OpenOne spojuje. Ze slov plánujeme udělat obrázek typu WordCloud...

Z nové verze OnePlace 5.6 se mohou těšit uživatelé v Allianz a ČEZd a v procesu je i upgrade v Banka CREDITAS. Hlavními "taháky" verze 5.6 jsou náhledy na témata a metadata pro vyhledávání. Na tyto novinky se již těší i uživatelé v MND a NN Pojišťovně, kde je upgrade v plánu na Q3.

Přečtěte si jako první, co je nového