Deník OpenOne

Máme radost z velmi pozitivní zpětné vazby od účastníků Klubu manažerů Back Office. Těší nás, že tato platforma pro sdílení zkušeností mezi profesionály v oblasti BO byla hodnocena jako užitečná a přínosná. I proto plánujeme v roce 2025 na tento úspěšný první ročník navázat a pokračovat v diskuzích o klíčových otázkách a jejich řešeních.

Pokračujeme v dlouhodobém projektu koučování vedoucích pracovníků z front office v Pražské plynárenské. Je skvělé vidět, že tato metoda opravdu pomáhá jednotlivcům rozvíjet své talenty. Díky koučování úspěšně zvládají velké výzvy, a to jak v pracovním, tak v osobním životě.

Právě se pouštíme do úprav dotazníku a jednáme s účastníky dalšího ročníku unikátního srovnání kontaktních center. Stále jej vyvíjíme s cílem poskytnout co nejdetailnější a hodnotné informace všem zapojeným, aby mohli svá kontaktní centra řídit s maximální efektivitou. Samotný 12. ročník proběhne na počátku roku 2025.

Staré přísloví říká, že nevstoupíme dvakrát do stejné řeky. My to ale dokázali. Jako tým OpenOne jsme znovu zažili rodinný den, kterému říkáme Family Day.

V rámci přípravy na letošní setkání uživatelů řešení OneSolution jsme se v diskusích dostali i k otázce, kolik vlastně komunikací již proteklo přes naše multi-kanálové řešení? 🤔

Ve čtvrtém kvartálu loňského roku jsme úspěšně dokončili třetí etapu rozvoje našeho řešení pro UNIQA, která zahrnovala klíčové změny a vylepšení. Po více než roce intenzivní práce a testování jsme konečně nasadili všechny komponenty této etapy do produkčního prostředí.

Pro Banku CREDITAS jsme připravili nový report "Docházka", který rozšiřuje přehled o pracovní době uživatelů. Obsahuje údaje jako čas prvního přihlášení, procento aktivity a využití pracovní doby (utilizace), délku směny, celkový čas strávený v aktivních a pauzových stavech i detailní rozpad času a četnost volby jednotlivých agentských stavů....

léto nám otevírá svou náruč. Otázky po cílech našich letních dovolených patří stále častěji k běžné součásti rozhovorů. V tomto ohledu jsme na tom podobně jako minulý rok. Díky rozmarům počasí ovšem třeba stále váháme, kam vyrazit. Chceme se spíš ochladit, nebo je naším záměrem prohřát svaly a kosti? Máme obavy či odpor k létání? Co vlastně od...

CFS na kolech

15.06.2024

Už máme vyzkoušené, že je moc důležité spolu s kolegy něco zažít i mimo pracovní prostředí. Tentokrát jsme vyrazili do Národního hřebčína v Kladrubech. Stylově jsme na toto krásné místo plné koní objevili v sedlech, tedy spíše na sedlech jízdních kol. Pro někoho to je rutinní dopravní prostředek, pro jiného jen příležitostné svezení a pro dalšího...

Letos se nám opět s roční přestávkou podařilo zorganizovat a uspořádat setkání uživatelů našeho původního řešení znalostní báze a znalostních testů OnePlace. Sešlo se nás letos téměř 20 a navíc z celkem sedmi různých společností. Jako již tradičně jsme se nejprve vzájemně představili, následně jsme ukázali klíčové novinky v oblasti...

V rámci rozvoje jsme do OnePlace implementovali funkci "slovník základních pojmů", která dokáže slova, k nimž je uveden doplňující text zvýraznit a tento doplňující text zobrazit v tooltipu po najetí myší. Kdekoliv se pak takové slovo objeví napříč různými tématy, je zvýrazněno a doplněno tooltipem.

Ano, je to tady! Nemohli jsme se dočkat a konečně jsme do našich řešení integrovali to všemi skloňované AI! 🎉 A ano, mluvíme o OpenAI a ChatGPT.

Realizace 3. etapy integrace na primární systém C360 a tím pádem další významný krok k narovnání celkové architektury propojení jednotlivých (strategicky dlouhodobých) primárních systémů nás provází celé první pololetí. Na konci školního roku budeme představovat společnosti UNIQA další kus naší práce zahrnující především plnohodnotnou integraci...

Pro tým podpory zprostředkovatelů (ZPR) jsme realizovali úpravu v řešení OneSolution EVO, která jim umožňuje spravovat asistentky poradců zprostředkovatelských společností Banky. V uživatelském rozhraní je možné určit, za jaké poradce je asistentka oprávněna jednat. V momentě, kdy asistentka volá na linku podpory a dotazuje se na konkrétního...

Pro společnost UNIQA jsme souběžně s realizací třetí etapy projektu C360 pracovali i na dvou balících změnových požadavků. První zahrnoval rozšíření stávající funkcionality klíčových slov (doposud výhradně používaných pouze pro e-maily) i na příchozí LEADy, které OSL EVO přijímá prostřednictvím API. Nově je tak možné automaticky zařadit příchozí...

Přečtěte si jako první, co je nového