Deník OpenOne

Pracujeme na jubilejním 10. ročníku OpenOne Benchmarkingu kontaktních center 2022. Přijde nám neuvěřitelné, že se do této řeky ponoříme již podesáté. Těšíme se na srovnání za rok, o kterém snad můžeme už říci, že nás v něm opouští Covid, zato v něm začala válka na Ukrajině. Klidná období stále spíše vyhlížíme, ale na to jsou všichni v kontaktních...

Máme radost z toho, že jsme mohli spolupracovat s vedením kontaktního centra společnosti Generali Česká pojišťovna na procesně orientovaném auditu s důrazem na optimalizaci ranné fluktuace. Systemický přístup plný velmi rozvinuté osobní odpovědnosti a orientace na klienta je zde nepřehlédnutelný. Povedlo se nám společně s aktivním interním týmem...

Rozhodli jsme se, že jako kmen podpoříme úžasný projekt zaměřený na nevyléčitelně nemocné pacienty. Jde o Domácí hospic Athelas působící v Písku. Nadchla nás myšlenka Dekatonu, se kterou přišlo vedení tohoto hospicu. V rámci této akce se díky charitativnímu prodeji ručně pletené největší, nejbarevnější a nejlaskavější deky v České republice, která...

V rámci kontinuální modernizace a s tím spojené optimalizace našeho jednotného desktopu OneSolution EVO došlo i na kanál webchatu a sociálních sítí. Uživatelské rozhraní pro zpracování webchatových zpráv a zpráv z messengerů tak dostalo zcela nový layout, který odpovídá standardu tohoto nového řešení. Kromě sjednocení grafického rozložení...

V rámci 2Q jsme předali do UAT a penetračních testů modul pro zpracování webchatu v UNIQA pojišťovně. Pokud si některý z návštěvníků nebude jist, jak se na dané stránce pohybovat, resp., jak využít možnosti interaktivních prvků, bude moci požádat o vzdálenou pomoc ze strany kontaktního centra s možností sdílet s operátorem svou obrazovku. Tuto...

Společnost E.ON je nevyčerpatelnou studnicí nápadů, jak řešení OneSolution dále customizovat a přizpůsobovat tak jeho funkcionality potřebám oddělení, která toto naše řešení používají.

Ve Slovenské spořitelně se nám podařilo úspěšně integrovat řešení s chatbotí slečnou Vesnou pro kanál webchat od společnosti Nettle AI. Zatímco kontaktní centrum má pro zpracování webchatu stanovenou pracovní dobu, chatbot nikdy nespí a je návštěvníkům webu SLSP připraven odpovídat na jejich dotazy non-stop. Jako součást řešení jsou návštěvníkům...

Zní to možná divně, ale už intenzivně pracujeme na tom, abychom svým zákazníkům v prosinci opět předali unikátní a vlastnoručně vyrobený vánoční dárek. Tentokrát jsme zatím nejvíce závislí na tom, aby nám byly nakloněny přírodní živly. Těšíme se na společné tvoření, které začalo na samotné hraně léta. Více prozrazovat zatím nemůžeme.

Opět jsme si po delší době užili společné setkání všech, kdo tvoří OpenOne. Potkali jsme se na Slapech a prožili společně několik krásných sdílení v kruhu. Znovu jsme každý po svém pocítili, že patříme k sobě. Na sdílení opravdových příběhů z našich životů je skvělé, že se díky nim cítíme více propojení, a i spolupráce nám pak jde mnohem...

Dokončili jsme kompletaci výsledků devátého ročníku Benchmarkingu, tedy pravidelného srovnávání výsledků a fungování kontaktních center v ČR a SR. Ukázalo se například, že spokojenost operátorů navzdory přetrvávající pandemické situaci nadále rostla. Letošní ročník velmi výrazně ovlivnila situace v odvětví Utilit, kde díky pádu některých obchodníků...

S širším vedením kontaktního centra společnosti E.ON jsme se pustili do revize využití pracovních režimů operátorů a s nimi souvisejících pravidel. Probrali jsme i historické nastavení KPIs a diskutovali o možných přínosech dílčích změn. Šlo o velmi živý a tvůrčí workshop zaměřený za úplně konkrétní provozní téma.

Bylo nám velkou ctí a radostí spolupracovat s vedením kontaktního centra společnosti Innogy na definici poslání, za kterým by všichni členové tohoto velikého týmu mohli jít. Pustili jsme se do toho hravou formou zahrnující práci v menších týmech, práci s vizualizací, brainwritingem i společnou diskuzi nad nejlepšími možnými výsledky. Skvělé bylo,...

Máme radost z toho, že můžeme nadále pracovat na rozvoji dovedností zaměřených na vedení týmů a využití času s teamleadery a manažery z Conectartu. Jsou to profesionálové, kteří svým životem každý den předvádějí, co opravdu znamená flexibilita. Dokáží neuvěřitelně rychle a přesně rozbíhat nové projekty a zároveň pracovat na náladě v týmu.

sezóna jahod a třešní je tady. Červená barva se rozhodla nám ukázat, že opravdu existuje. A ruku na srdce, v některých temných zimních odpoledních o tom můžeme s úspěchem pochybovat. Rád bych tento krátký text využil k tomu, abych vám jménem všech v OpenOne popřál krásné léto, ve kterém zažijete propojení se svými blízkými, společnou legraci,...

Pár slov

15.12.2021

srdečně vás zdravíme v rozběhlé adventní době. K tradičnímu chystání se na Vánoce nám i letos přistály starosti o zdraví. Jsme opatrní v setkávání, bereme na sebe vzájemně více ohledů, zajímáme se o druhé. Přejeme si prožít Vánoce s těmi, které milujeme. Přejeme si, aby byli zdraví a veselí. Myslíme v těchto dnech na mnoho pracovních a osobních...

V rámci čtvrtého kvartálu se nám podařilo dokončit změnu technologie pro reporty a statistiky. Byl to velký kus práce a jsme za něj velmi rádi. Přece jen jsou reporty pro efektivní vedení a řízení kontaktního centra naprosto klíčovým a nezbytným nástrojem všech manažerů...

Služba digitalizace dokumentů se dočkala upgrade na aktuální verzi DIGI 7.2 a pro slovenskou část týmu i úpravy procesu zpracování digitalizovaných dokumentů, který nově umožňuje slučovat jednotlivé dokumenty do potřebných logických celků.

Vzhledem k nedávnému spojení pojišťoven UNIQA a AXA bylo pouze otázkou času, kdy přijde na pořad dne integrace cílových systémů potřebných pro efektivní obsluhu kontaktního centra. Jelikož se společnost UNIQA již v průběhu roku rozhodla pro pokračování s řešením OneSolution EVO jako primárním nástrojem pro celý sjednocený zákaznický servis, cílem...

Ve společnosti Slovenská sporiteľňa nastal zásadní milník pro naše řešení OneSolution EVO. Tímto milníkem je napojení na data o klientech uložená v primárním CRM systému banky.

Je to krása, když se z celkem nudné zasedačky stane pokoutní výrobna balíčků, z kuchyňky nálevna medoviny a z jídelního stolu expediční oddělení. Ano, opět jsme zůstali věrni své tradici a vánoční dárky pro své zákazníky jsme vyrobili sami. Navíc jsme do procesu tentokrát trochu zatáhli i své děti. Ty totiž nakreslily originální vánoční obrázky,...

Přečtěte si jako první, co je nového