Deník OpenOne
Klub Manažerů 2020
Po pandemické odstávce jsme se opět pustili i do Klubu Manažerů 2020, kde se setkává a společně tvoří 10 manažerů kontaktních center z různých společností. A zase si vděčně připomínáme, jak moc fajn lidé se v našem klubu sešli. Panuje tady opravdu atmosféra naprosté kolegiality. Kdokoli se zeptá na vhodný postup, zkušenosti, radu nebo názor,...
Klub Teamleaderů 2020
Máme radost z pokračování Klubu Teamleaderů 2020, kde se setkává a společně tvoří 11 teamleaderů z různých společností. Setkali jsme se třeba nad tématy pozornosti, nastavení týmu, křivky profesního života a prozkoumání leaderské role a jejích východisek. Opět se díky úžasným účastníkům daří pracovat v naprosto otevřené a kolegiální atmosféře....
Pár slov - Hurá léto!
Tohle volání našich dětí zní letos přeci jen trochu jinak. Výlet pro vysvědčení mnohé přivedl do škol po mnoha měsících domácího učení. Všichni jsme zažili věci, o kterých jsme si mysleli, že nejsou možné. To člověka změní. Já se třeba přistihl, že si mnohem víc vážím běžné lidské komunikace, sdílení, úsměvů a malých příběhů, které neustále...
Rodinné setkání v OpenOne
OpenOne není velká firma co do počtu zaměstnanců, ovšem je nesmírně bohatá na děti. Nebojte, nepracují u nás 😉. Všechny produkty a služby pro vás tvoří jejich dospělí rodiče. Snažíme se ovšem jednou za čas uspořádat takovou velkou věc - setkání všech zaměstnanců s rodinami.
OpenOne Benchmarking 2019 vrcholí
Zprávy z letošního ročníku jsou dodány účastníkům. Proběhlo společné setkání k celkovým výsledkům, které i letos bylo v krásném prostoru GreenPoint. Lavice byly sice díky virovým opatřením prořídlé, ale online přenos fungoval a povedla se i závěrečná diskuze o tom, co kontaktním centrům přinesly nucené změny související s pandemií. Opět ze všeho...
Chuť obchodovat v ČSOB Pojišťovně
Pro slovenskou část UNIQA pojišťovny jsme v uplynulém období úspěšně dokončili napojení OneSolution na nový Document Management Systém. Ale to není všechno - abychom nezaháleli, pro další kroky rozvoje jsme dokončili analýzy několika paralelních změn a vylepšení, které souvisí s integracemi na nové systémy společnosti UNIQA a také s GDPR...
Optimalizace a rozvoj funkcionalit v ČD-T
Pro potřeby rychlejší a jednodušší identifikace karty klienta v řešení OneSolution EVO jsme umožnili kopírování telefonního čísla volajícího a jeho jména na double-click.
E.ON - balíček letních vylepšení
Pro E.ON jsme nově připravili hned několik úprav, které jsou zaměřené pro ještě lepší uživatelský komfort operátorů:
OneSolution EVO je opět o krok dále!
Rozvoj OnePlace
V uplynulém období jsme nezaháleli a věnovali se dalšímu vylepšování naší znalostní báze. Dokončili jsme dva prioritní požadavky z posledního setkání uživatelů OnePlace a přidali další užitečné funkce. Zde je "ochutnávka" z připravovaných release notes:
Pár slov - Zdeněk Bohuslav
dostáváte náš newsletter ve velmi výjimečné době. Každý z nás na vlastní kůži zažívá, co vlastně znamená globalizace světa. Uvědomujeme si své propojení s ostatními, už nikde nejde o jednotlivce, jde o celou lidskou pospolitost. Ještě před čtvrt rokem jsme si výzvy aktuálních dní neuměli představit, přesto kolem sebe vidíme spoustu úspěšných...
Vyzkoušeli jsme WORKSHOP BOX
Vývojový tým věnoval celý den sám sobě a vyzkoušel týmovou "hru" s názvem Workshop Box pro posilování týmového ducha a lidských vztahů.
Máme velkou radost! Klub manažerů kontaktních center 2020 začal a my se mohli setkat s úžasnou skupinou deseti leaderů a provést je prvním společným dnem. Protože Klub stavíme na otevřené komunikaci a důvěře, věnovali jsme se dopoledne poznávání se a seznamování, základům důvěrného a bezpečného prostředí. Odpoledne už přišla první témata, sdílení,...
Benchmarking kontaktních center fáze grafy
Naše tradiční srovnání výsledků a fungování kontaktních center postupuje do fáze zpracování grafů a jejich popisů. Validace dat letos proběhla poklidně, pomohla řada nových kontrol i pečlivost analytiků, kteří nám dotazník vyplňovali. Velkou inovací prošel dotazník spokojenosti zaměstnanců, už se moc těšíme na výsledky. Všem díky za spolupráci.
Audit provozní situace v ČSOB Slovensko
V poslední době jsme se věnovali moc zajímavému projektu v krásném call centru ČSOB na Slovensku. Přímo z call centra vidíte na centrum města a na Bratislavský hrad. Měli jsme možnost sehrát pohled člověka zvenku a podívat se na celé fungování call centra z velkorysého nadhledu. Podařilo se najít řadu oblastí pro budoucí strategický rozvoj a opět...
UNIQA – Webová hlášení
Dokončili jsme napojení řešení OneSolution na zbrusu nové stránky společnosti Uniqa pro hlášení škodních událostí. V této první fázi jsou strukturovaná webová hlášení přidělována operátorům kontaktního centra k validaci, kdy v ideálním případě operátor pouze kontroluje, zda je v hlášení uvedeno vše potřebné a následně potvrzením správnosti odesílá...
ČEZ ICT - Do třetice všeho dobrého
Třetí implementace modulu znalostních testů OneCoach se právě dokončuje v ČEZ ICT. Jsme moc rádi, že se společně s upgrade na poslední verzi znalostní báze OnePlace podařilo dohodnout i na implementaci modulu znalostních testů. Tím bude možné využít plného potenciálu naší znalostní báze - stačí doplnit otázky k tématům a testování a vzdělávání...
Ve společnosti UPC, resp. nově Vodafone, jsme dokončili migraci stávající verze OneSolution na nejnovější verzi OneSolution EVO a předali řešení do UAT. Uživatelé tak získali (prozatím v testovacím prostředí) přístup ke všem novinkám, které naše Evička nabízí a budou tak moci následně v produkci naplno využít potenciál našeho řešení 😉.
OneSolution EVO
V rámci uplynulého období se nám podařilo v naší Evičce dokončit zbrusu novou verzi dynamických formulářů a rozšířit jejich využití přes všechny komunikační kanály. Pověření uživatelé si tak mohou velmi jednoduše sami spravovat formuláře pro sběr strukturovaných dat napříč všemi procesy celého multi-kanálu. Samozřejmě včetně možnosti následného...
OneCoach pod stromeček
Společně s ČEZd jsme si nadělili nevšední vánoční dárek - rozšiřující modul znalostních testů OneCoach. Dárek to byl vskutku zasloužený, neboť předcházela několikaměsíční náročná customizace završená ještě náročnějšími UAT. Neúprosnost a důkladnost testerů na straně ČEZd prověřily naše síly a přinesly nemálo stresu a strachu o termíny, ale vše...