NN Pojišťovna – Automatizace zpracování e-mailových požadavků
Ve spolupráci s IT projektem "AI třídička" jsme zautomatizovali zpracování e-mailových požadavků přicházejících do NN Pojišťovny přes mnoho e-mailových schránek.
AI třídička vyhodnocuje a zohledňuje různé parametry, aby určila, zda jde o požadavek od klienta nebo neklienta a zda by měl být řešen kontaktním centrem, nebo některým ze spolupracujících BackOffice oddělení. AI třídička upravuje atributy původního e-mailu a předává je do OneSolution ve formě atributů v hlavičce e-mailu. OneSolution tyto atributy následně vyčítá a rekonstruuje původní podobu e-mailu, aby pro řešitele vše vypadalo standardně a nepoznal rozdíl oproti předchozímu třídění e-mailů pomocí klíčových slov. Na základě umístění e-mailu do konkrétní "technické" schránky je e-mail jednotnou frontou zařazen do příslušné kategorie ve OneSolution nebo automaticky přeposlán do odpovídajícího BackOffice oddělení.
Veškerá komunikace tak prochází OneSolution, kde je i pro předané e-maily automaticky vytvořen záznam v komunikační historii klienta.