OneSolution EVO - Novinky z rozvoje
I letos intenzivně pokračujeme v rozvoji OneSolution EVO a rádi bychom se o tyto novinky s vámi podělili.😉
Odchozí telefonické kampaně
Překlopení do nového kabátu se daří i zde. Zcela nový a sjednocený design zpracování odchozích kampaní s prvky automatizace při pokusu o kontaktování klienta patří mezi stěžejní výstupy našeho snažení v posledních měsících. Těšíme se, až budeme moci tento zbrusu nový look představit našim klientům a samozřejmě i těm potenciálním. 😉
"Šelmostroj" aneb "Autopilot" pro řízení priorit outboundových kampaní v rámci celého týdne
Nevěděli jsme, jak jinak jedním slovem popsat tuto novou funkcionalitu.🙈 "Šelmostroj" nám nakonec přišlo jako velmi vystihující slovo.😁 Nicméně, jedná se o možnost definovat na každý den týdne zvlášť, které kampaně budou mít jakou prioritu v jakém časovém okně daného dne. Neboli definovat pravidla pro Autopilota. Dle této matice se následně prioritizuje přidělování kontaktů z jednotlivých kampaní operátorům. Takže pokud víte např., že kampaň A je úspěšnější dopoledne a kampaň B zase odpoledne, můžete si nadefinovat potřebná časová okna na celý týden dopředu a ušetřit si tak práci a manuálním přehazováním priorit během dne. 👍🏻
Navíc, když budete potřebovat udělat během aktuálního týdne nějakou operativní (dočasnou) změnu, aplikace vám to bez problémů umožní. Zobrazí vám tuto změnu jinou barvou, a k tomu za vás o půlnoci tuto změnu sama zapomene a vrátí se zpět k dlouhodobě definovanému plánu. 🫨
Děkujeme tímto za inspiraci a podporu realizace funkcionality "Autopilota" našim parťákům z UNIQA.🙏🏻
Zaseknuté komunikace
Tu a tam se stane, že se nějaká e-mailová komunikace při odesílání zasekne. Server nepotvrdí předání, občas odmítne neznámého interního adresáta atd. Aby mohli kompetentní uživatelé či správci systému tyto provozní problémy řešit jednoduše a samostatně, vytvořili jsme jim pro to nové uživatelské rozhraní. Kompetentního uživatele aplikace informuje o výskytu zaseknutých komunikací a uživateli je následně umožněno jejich opětovné odeslání, změna údajů před dalším odesláním nebo možnost komunikaci exportovat či smazat.