Worskhop k hodnocení hovorů a zpětné vazbě zaměřený na telefundraising

07.07.2017

Povedlo se nám krásně propojit svět kontaktních center se světem neziskových organizací. Na společném workshopu jsme s lidmi z organizací Lékaři bez hranic, Amnesty International, Člověk v tísni a dalších probírali specifika hodnocení hovorů zaměřených na získávání darů a nových dárců po telefonu.

Ukázalo se, že svět běžných zákaznických kontaktních center, který je naší doménou, má co říci i v neziskové sféře. Dokonce jsme našli řadu podobných momentů. Ono totiž získat nového dárce po telefonu není vůbec jednoduché a jsou potřeba výborné komunikační dovednosti, mnohdy převyšující potřeby běžné v prodejních kontaktních centrech. Jedna věc je ale odlišná, zatímco v běžných zákaznických centrech někdy uniká smysl nestálého nabízení a prodávání, v neziskovkách je jasné, že nový dárce znamená novou pomoc konkrétním lidem. Bylo zábavné objevovat odlišnosti a snad ještě zábavnější nacházet spojitosti a podobnosti. Moc díky všem účastníkům za jejich práci a energii.