Worskhop k hodnocení hovorů a zpětné vazbě zaměřený na telefundraising

Povedlo se nám krásně propojit svět kontaktních center se světem neziskových organizací. Na společném workshopu jsme s lidmi z organizací Lékaři bez hranic, Amnesty International, Člověk v tísni a dalších probírali specifika hodnocení hovorů zaměřených na získávání darů a nových dárců po telefonu.
Ukázalo se, že svět běžných zákaznických
kontaktních center, který je naší doménou, má co říci i v neziskové sféře.
Dokonce jsme našli řadu podobných momentů. Ono totiž získat nového dárce po
telefonu není vůbec jednoduché a jsou potřeba výborné komunikační dovednosti,
mnohdy převyšující potřeby běžné v prodejních kontaktních centrech. Jedna
věc je ale odlišná, zatímco v běžných zákaznických centrech někdy uniká
smysl nestálého nabízení a prodávání, v neziskovkách je jasné, že nový
dárce znamená novou pomoc konkrétním lidem. Bylo zábavné objevovat odlišnosti a
snad ještě zábavnější nacházet spojitosti a podobnosti. Moc díky všem
účastníkům za jejich práci a energii.