Workshop hodnocení kvality a zpětná vazba pro teamleadery v České spořitelně

07.07.2017

Uskutečnili jsme workshop zaměřený na práci s nahrávkami hovorů, formuláři a zpětnou vazbou pro klíčové teamleadery v kontaktním centru České spořitelny v Prostějově. Vyzkoušeli jsme si jednoslovní hodnocení a diskutovali o zapeklitých nahrávkách a jejich hodnocení.

Díky opravdu kolegiální atmosféře a velkému množství osvědčených zkušeností většiny účastníků jsme během dvou dní mohli společnými silami přispět k tomu, aby se hodnocení kvality a zpětné vazby v České spořitelně posunuly zase o kousek dál. Pomohlo tykání, připravené nahrávky, sdílení v kruhu, brainwriting, ale i aktivizační prvky jako 7UP a test pozornosti s házením. Zkrátka to nebyla nuda, kdo chtěl, odnesl si nápady, které může vyzkoušet hned v praxi. Hlavním přístupem OpenOne ve workshopech je sdílení a úcta k názorům a zkušenostem, které již v týmu jsou.