Ve Slovenské spořitelně se nám podařilo úspěšně integrovat řešení s chatbotí slečnou Vesnou pro kanál webchat od společnosti Nettle AI. Zatímco kontaktní centrum má pro zpracování webchatu stanovenou pracovní dobu, chatbot nikdy nespí a je návštěvníkům webu SLSP připraven odpovídat na jejich dotazy non-stop. Jako součást řešení jsou návštěvníkům...

Deník OpenOne
Práce na vánočním dárku už začaly
Zní to možná divně, ale už intenzivně pracujeme na tom, abychom svým zákazníkům v prosinci opět předali unikátní a vlastnoručně vyrobený vánoční dárek. Tentokrát jsme zatím nejvíce závislí na tom, aby nám byly nakloněny přírodní živly. Těšíme se na společné tvoření, které začalo na samotné hraně léta. Více prozrazovat zatím nemůžeme.
Celofiremní setkání na Slapech
Opět jsme si po delší době užili společné setkání všech, kdo tvoří OpenOne. Potkali jsme se na Slapech a prožili společně několik krásných sdílení v kruhu. Znovu jsme každý po svém pocítili, že patříme k sobě. Na sdílení opravdových příběhů z našich životů je skvělé, že se díky nim cítíme více propojení, a i spolupráce nám pak jde mnohem...
Dokončili jsme kompletaci výsledků devátého ročníku Benchmarkingu, tedy pravidelného srovnávání výsledků a fungování kontaktních center v ČR a SR. Ukázalo se například, že spokojenost operátorů navzdory přetrvávající pandemické situaci nadále rostla. Letošní ročník velmi výrazně ovlivnila situace v odvětví Utilit, kde díky pádu některých obchodníků...
E.ON - Revize režimů a nastavení KPIs
S širším vedením kontaktního centra společnosti E.ON jsme se pustili do revize využití pracovních režimů operátorů a s nimi souvisejících pravidel. Probrali jsme i historické nastavení KPIs a diskutovali o možných přínosech dílčích změn. Šlo o velmi živý a tvůrčí workshop zaměřený za úplně konkrétní provozní téma.
Poslání kontaktního centra Innogy
Bylo nám velkou ctí a radostí spolupracovat s vedením kontaktního centra společnosti Innogy na definici poslání, za kterým by všichni členové tohoto velikého týmu mohli jít. Pustili jsme se do toho hravou formou zahrnující práci v menších týmech, práci s vizualizací, brainwritingem i společnou diskuzi nad nejlepšími možnými výsledky. Skvělé bylo,...
Máme radost z toho, že můžeme nadále pracovat na rozvoji dovedností zaměřených na vedení týmů a využití času s teamleadery a manažery z Conectartu. Jsou to profesionálové, kteří svým životem každý den předvádějí, co opravdu znamená flexibilita. Dokáží neuvěřitelně rychle a přesně rozbíhat nové projekty a zároveň pracovat na náladě v týmu.
Pár slov - Zdeněk Bohuslav
sezóna jahod a třešní je tady. Červená barva se rozhodla nám ukázat, že opravdu existuje. A ruku na srdce, v některých temných zimních odpoledních o tom můžeme s úspěchem pochybovat. Rád bych tento krátký text využil k tomu, abych vám jménem všech v OpenOne popřál krásné léto, ve kterém zažijete propojení se svými blízkými, společnou legraci,...
Pár slov
srdečně vás zdravíme v rozběhlé adventní době. K tradičnímu chystání se na Vánoce nám i letos přistály starosti o zdraví. Jsme opatrní v setkávání, bereme na sebe vzájemně více ohledů, zajímáme se o druhé. Přejeme si prožít Vánoce s těmi, které milujeme. Přejeme si, aby byli zdraví a veselí. Myslíme v těchto dnech na mnoho pracovních a osobních...
V rámci čtvrtého kvartálu se nám podařilo dokončit změnu technologie pro reporty a statistiky. Byl to velký kus práce a jsme za něj velmi rádi. Přece jen jsou reporty pro efektivní vedení a řízení kontaktního centra naprosto klíčovým a nezbytným nástrojem všech manažerů...
ECM pro UNIQA SK a nová DIGItalizace
Služba digitalizace dokumentů se dočkala upgrade na aktuální verzi DIGI 7.2 a pro slovenskou část týmu i úpravy procesu zpracování digitalizovaných dokumentů, který nově umožňuje slučovat jednotlivé dokumenty do potřebných logických celků.
Napojení na C360 v UNIQA
Vzhledem k nedávnému spojení pojišťoven UNIQA a AXA bylo pouze otázkou času, kdy přijde na pořad dne integrace cílových systémů potřebných pro efektivní obsluhu kontaktního centra. Jelikož se společnost UNIQA již v průběhu roku rozhodla pro pokračování s řešením OneSolution EVO jako primárním nástrojem pro celý sjednocený zákaznický servis, cílem...
Velký balík vylepšení pro E.ON
Slovenská sporiteľňa - MAC & FENX
Ve společnosti Slovenská sporiteľňa nastal zásadní milník pro naše řešení OneSolution EVO. Tímto milníkem je napojení na data o klientech uložená v primárním CRM systému banky.
Jak jsme vás informovali v minulém čísle našeho newsletteru, pronikající robotizace do řešení OneSolution EVO byla v průběhu čtvrtého kvartálu loňského roku doplněna o další dvě funkcionality.
Vánoční dílna v OpenOne opět ožila
Je to krása, když se z celkem nudné zasedačky stane pokoutní výrobna balíčků, z kuchyňky nálevna medoviny a z jídelního stolu expediční oddělení. Ano, opět jsme zůstali věrni své tradici a vánoční dárky pro své zákazníky jsme vyrobili sami. Navíc jsme do procesu tentokrát trochu zatáhli i své děti. Ty totiž nakreslily originální vánoční obrázky,...
Završení Klubu teamleaderů 2021
Posledním setkáním věnovaným tématu práce s pozorností a také tématům fluktuace a osobního stylu při realizaci one to one setkání jsme uzavřeli parádní letošní Klub teamleaderů. Sešla se skvělá parta profíků, kteří byli velmi otevření o ochotně sdíleli své zkušenosti i obavy. Pandemie způsobila, že většina našich setkání byla čistě online. Ukázalo...
V rámci dlouhodobé spolupráce se společností Conectart jsme v sychravých listopadových a prosincových dnech realizovali rozvojová školení a koučování přímo v provozu. Byly to dny, kdy jsme byli vděční za střechu nad hlavou, ale i za to, že se setkáváme s lidmi se silnou vnitřní motivací a chutí na sobě pracovat a rozvíjet se.
Oslava výročí OpenOne
V polovině října jsme se sešli i s rodinami na víkendovém výjezdu, abychom oslavili naše kulaté výročí, resp., kulatiny naší milované OpenOne. Je to až neuvěřitelné, ale jsme na trhu již 20 let! Samozřejmě nechyběl ani dort ani společný kruh, ve kterém jsme jmenovitě zavzpomínali na všechny bývalé kolegy, kteří s námi v rámci posledních 20ti let...
Rozvojový program Conectart
V rámci dlouhodobé spolupráce se společností Conectart se v rámci rozvojového programu pro teamleadery dostáváme do fáze, kdy je možné využívat i osobní formu workshopů, supervizí a koučinků. Ukazuje se, že Conectartu se daří přitahovat nadané a odhodlané týmaře, kteří kolem sebe staví velmi funkční týmy, a to v rámci desítek velmi rozličných...
Provozní audit DPD
Dokončili jsme realizaci auditu v provozu DPD. Byli jsme svědky toho, že vybudovat moderní a profesionální provoz je možné i tak, že zůstane zachována velmi osobní a vstřícná atmosféra, kterou se daří udržet i v dislokovaných týmech. A taky jsme upřímně řečeno doslova zírali, co všechno se může při takové běžné dopravě zásilky zkomplikovat. A...
V UNIQA byl zahájen velmi významný projekt Integrace OSL EVO na CRM systém Client 360, který umožní uživatelům OSL EVO obsluhovat i klienty bývalé pojišťovny AXA.
Banka Creditas – Upgrade OnePlace 5.6
Po Allianz a ČEZd se do rodiny uživatelů verze 5.6 připojila i Banka CREDITAS, a i zde mohou těžit z hlavních novinek verze 5.6, což jsou metadata pro vyhledávání a rychlé náhledy na témata již na obrazovce s nalezených shodami.
OneSolution EVO - Robotizace
Robotizace a automatizace zpracování požadavků s využitím "umělé inteligence" nezastavitelně proniká i do našeho řešení OneSolution EVO. Nejedná se sice o naší vlastní umělou inteligenci (zatím 😊), ale o řešení jiných společností, které je elegantně zaintegrováno do našeho řešení. V průběhu třetího kvartálu jsme tak mohli realizovat projekt pro...























