UNIQA – Napojení na CRM C360 a CPI E2

04.12.2022

Napojení na CRM C360 - druhá etapa

V projektu integrace na C360 fáze 2 se podílíme na řešení integrace na API poskytující konsolidovaná a očištěná data z různých interních systémů UNIQA. Fáze 2 je primárně o možnosti vyhledávat napříč primárními daty všech klientů UNIQA a "exAXA" a následně i poskytnout nalezené údaje operátorům kontaktního centra pro efektivní obsluhu.

Další intenzivnější práce probíhají v Q1 2023 a velmi pravděpodobně budou pokračovat po celý rok.

CPI E2

Hlavním přínosem a smyslem tohoto projektu je automatické zpracování webového hlášení škodní události. Po jeho zadání klientem na webových stránkách proběhne automatická kontrola úplnosti a správnosti vyplněných údajů a pokud je vše v pořádku, je hlášení na pozadí rovnou předáno do systému pro likvidaci bez zásahu operátora. Aktuálně realizujeme integrační testy a věříme, že se podaří co nejdříve nasadit toto vylepšení do produkčního provozu a ušetřit tak operátorům kontaktního centra další drahocenné minuty.