Deník OpenOne

Právě jsme ve validační fázi přípravy OpenOne Benchmarkingu kontaktních center. Spočívá v pečlivém pročtení dodaných dat a v jejich doplnění či úpravě po dohodě s těmi, kteří si dali práci s vyplněním obsáhlých dotazníků.

Začátek letošního roku byl ve znamení Upgradů na OneSolution EVO. Pro upgrade se rozhodli společnosti Seznam.cz, J&T Banka a UNIQA.

V březnu byla vydána nová verze znalostní báze, která přinesla následující funkcionality či vylepšení:

Společnost E.On je nekonečnou studnicí návrhů a nápadů, jak zapojovat nové týmy a oddělení do rodiny uživatelů OneSolution a jak této rodině neustále usnadňovat a ulehčovat život. Od začátku roku jsme tak realizovali již pět větších změnových požadavků pro tým privátních key account manažerů (PKAM), tým Active Call (AC) a tým Business Line (BL).

V loňském roce jsme nastartovali projekt napojení na nový zdroj dat pro registraci škodních událostí. Díky rozsahu tohoto projektu se realizace na obou stranách protáhla až do prvního kvartálu 2021. Připomínáme, že náplní této integrace je nahrazení dávkové výměny dat online spojením mezi oběma systémy. Data se tak nebudou muset replikovat do...

Na jaře jsme si nedovedli úplně představit, že mohou být setkání Klubu manažerů kontaktních center nadále zajímavá, inspirativní, dělná, že můžeme zažívat legraci a můžeme odcházet nabití energií, i když se nebudeme moci potkávat osobně. A povedlo se. Tři poslední setkání jsme v on-line prostředí udělat museli. A povedla se!

S velkou radostí jsme v posledních dvou měsících roku 2020 uspořádali dvě Coolny zaměřené na vedení operátorů a práci s motivací. Už jsme se propracovali i v online prostředí k zábavné formě a chvílemi se nám povedlo zapomenout na to, že sedíme s Michalem před velkou obrazovkou a mluvíme k malým obdélníkům. Ukázalo se, že téma motivace je neustále...

vyvrcholení adventní doby je letos propletené s tím, jak se snažíme zvládnout pandemii. Nikdy jsme nic podobného nezažili, valí se na nás nebývalé množství změn a omezení, přesto se ty nejdůležitější věci nemění. I letos je na konci adventního očekávání stejný příslib - láskyplné vztahy porazí temnotu lhostejnosti a samoty. Síla Vánoc je v našich...

V ČEZd proběhl také upgrade OnePlace, nicméně zde je jiná "podivuhodnost" (je zajímavé jak se jedna znalostní báze dokáže v různých prostředích proměnit do odlišných podob, se stejně spolehlivou funkčností, pochopitelně 👍🏻). Jde o to, že v tomto případě slouží jedna znalostní báze dvěma samostatných organizačním subjektům. Každý má k dispozici...

V závěru roku jsme se pustili do upgrade znalostních bází OnePlace - musíme použít množné číslo, protože v Uniqa jsou znalostní báze dvě - jedna v Uniqa CZ a druhá v Uniqa SK. Uživatelé se tak budou moci těšit na sympatické funkce verze 5.5, což je hlavně náhled témat a možnost uživatelského nastavení dlaždic na základní obrazovce.

Byla zahájena implementační fáze projektu pro společnost Creditas. Telefonie byla prioritou číslo jedna a dle přání a očekávání Creditas se ji podařilo spustit již v průběhu měsíce října. Telefonie UCS tak plnohodnotně nahradila stávající řešení. Implementace našeho řešení OneSolution EVO začala technickými přípravami kolem permanentního VPN tunelu...

I ve čtvrtém kvartálu loňského roku jsme pro společnost E.On realizovali spoustu drobných změn a vylepšení, které mají za úkol usnadnit a zpříjemnit uživatelům práci. Tento kvartál byl hlavně ve znamení vylepšení pro prodejní týmy, týmy privátních account manažerů a obchodní linky. Po kladných ohlasech na naši aplikaci pro oddělení pokrývající...

Ve společnosti UNIQA (CZ+SK) jsme dokončili fázi analýzy potřeb a požadavků před plánovaným přechodem na verzi OneSolution EVO (OSL EVO). Analytické workshopy probíhali téměř dva měsíce, jelikož za posledních více než deset let rozvoje řešení OneSolution pro UNIQA obsahuje toto řešení spoustu vychytávek, customizací a funkcionalit. Z analýzy mimo...

Posledních několik sprintů jsme se usilovně věnovali přepisu karty klienta do nové technologie. Aktuálně je již dílo dokončeno a všichni naši stávající a budoucí zákazníci se mají na co těšit. Zbrusu nový moderní vzhled této klíčové grafické části našeho řešení slibuje vysoký uživatelský zážitek již na první pohled. Spolu s kartou klienta...

V OpenOne jsme zůstali věrní naší tradici a alespoň část vánočních dárků pro své zákazníky jsme vyrobili sami vlastníma rukama. Tentokrát to byla svíčka z včelího vosku. Jednoznačně šlo o nejvoňavější tvoření ze všech. Legrace nechyběla a opět jsme si užili ten krásný pocit, že vytváříme něco, co je hned vidět a má to smysl. K balíčku jsme navíc...

Bylo by škoda loňský divoký rok nezmapovat formou našeho tradičního porovnání stavu kontaktních center v ČR a SR. Znovu tedy chystáme srovnání všeho důležitého ze světa kontaktních center, abychom mohli i za rok 2020 přinést zajímavou inspiraci pro jejich rozvoj. Myslíme si, že tento ročník bude skutečný unikát. Prozkoumáme blíže problematiku Home...

Navzdory omezením, která nám přinesla pandemie se nám povedlo dokončit Klub Teamleaderů 2020. Naši skvělí účastníci byli po celý rok doslova vzorní v účasti. Díky online prostředí u posledních čtyřech setkání se mohli zúčastnit i ti, kdo nákaze koronavirem neunikli. Když jsme končili, všem nám bylo líto, že se tahle parta už neplánuje sejít. Tolik...

Společnosti Seznam.cz jsme stihli předat Vánoční dárek v podobě migrace jejich dosavadního řešení OneSolution na verzi OneSolution EVO (OSL EVO). TeamLeaderům jsme v rámci půldenního školení představili změny a novinky, které nabízí OSL EVO. Ti budou mít nyní za úkol si vše vyzkoušet, osahat, otestovat a následně vyškolit všechny operátory svých...

Poučení se z minulosti, i tak by se dala stručně popsat retrospektiva. Jde o setkání, v rámci kterého se vracíme do minulých projektů nebo jejich fází a hledáme poučení a tipy na zlepšení. K jedné z podzimních jsme zkusili přistoupit s trochu tvořivějším naladěním. Vzali jsme si k ruce mimo jiné Lego. Bylo zajímavé sledovat, jak se z kostek dá...

Na konci září jsme dokončili napojení řešení OneSolution na primární systém společnosti UNIQA zajišťující anonymizaci dat v rámci GDPR procesů. OneSolution bude nově poskytovat všechna potřebná data tomuto primárnímu systému, který centrálně rozhodne, která data a jakým způsobem mají být anonymizována, resp. co s nimi má být v rámci GDPR provedeno....

V rámci letních prázdnin jsme zahájili ve společnosti UNIQA CZ i SK rozsáhlý projekt, jehož cílem je vyměnit primární zdroj dat pro registraci škodních událostí a nahradit jej zcela novým moderním systémem SmartClaims. Díky online napojení se již nebudou muset data replikovat do řešení OneSolution v takovém objemu a navíc budou pro operátory...

Pro společnost E.On probíhal rozvoj řešení OneSolution kontinuálně i v rámci třetího kvartálu. Kromě standardní aplikační podpory jsme věnovali čas analytickému týmu společnosti E.On. Na základě definice potřebných dat jsme připravili odpovídající datové extrakty, které se po ověření korektního a úplného rozsahu proměnily v rozhraní, kterým si může...

Pro J&T Banku jsme mohli po delší době realizovat dva změnové požadavky. První se týkal karty klienta, na které se nově zobrazuje seznam vlastních Produktů klienta a produktů, kde je klient Disponentem. Uživatelé tak budou mít k dispozici tyto důležité informace na jednom místě v řešení OneSolution a nebudou tak muset tyto informace vyhledávat a...

Přečtěte si jako první, co je nového