Banka CREDITAS –  e-maily v novém hávu a další změny

03.07.2023

V Bance CREDITAS jsme po několika měsíčním provozu, kdy se uživatelé s celou aplikací seznamovali a sžívali, realizovali první větší balík požadavků z KC. 

Součástí tohoto balíčku byly jak drobné úpravy názvů popisků a zvětšení názvů fronty příchozích hovorů, tak změny v nastavení kategorií, jejich eskalací a rozdělení do skupin, rolí práv a připojení dalších e-mailových schránek. Realizovala se také follow-up akce v rámci kategorizace e-mailů, která určité e-mailové komunikace automaticky transformuje na tikety odchozích telefonických kampaní. Na žádost KC se skryly některé způsoby řešení, které se KC rozhodlo nevyužívat, a naopak byl vytvořen jeden specifický způsob zpracování, který urychlí požadavky, pro které byl založen úkol do interního systému a čeká se na jeho vyřešení.

V rámci tohoto balíku změnových požadavků dostala Banka CREDITAS zároveň i zpracování e-mailové korespondence "v novém hávu" neboli přepsané a modernizované. Nemůžeme se dočkat jejich zpětné vazby na reálné zpracování požadavků v jejich ostrém provozu.