Deník OpenOne

🥳 Máme radost, že OpenOne a.s. získala certifikaci ISO/IEC 27001:2022 (mezinárodní standard pro řízení bezpečnosti informací) pro oblast poradenství pro kontaktní a zákaznická centra, vývoj software, správu produktů a poskytování služeb.

V pojišťovně UNIQA jsme dokončili 25 změnových požadavků a zároveň zapracovali zjištění z testů zranitelností. Balíček zahrnoval větší i menší úpravy – od práce s účastníky škodních událostí (ŠU), přes krytí a rizika, až po registraci a zpracování hlášení ŠU.

V rámci další fáze rozvoje jsme společně s UNIQA pokročili v automatizaci zpracování webových hlášení škod. Nově budou vybraná majetková hlášení – splňující předem definované podmínky – zpracována plně automaticky, bez potřeby zásahu operátora. Tím se výrazně šetří čas a prostor pro individuální péči o klienty.

Po úspěšném upgradu na OneSolution EVO jsme s radostí rozšířili využití aplikace i na týmy ČD-IS. Helpdesk nyní získává jednotné prostředí pro zpracování hovorů, e-mailů i každodenních úkolů – vše přehledně a na jednom místě.

Ve vývoji OneSolution EVO jsme udělali významný krok vpřed. Dokončili jsme zcela nový interní workflow engine, který umožňuje nastavit automatizaci interních kroků bez nutnosti programování.

Taky si pamatujete dobu, kdy šedesátiletí byli prostě důchodci v papučích čekající, až si pro ně přijde ta známá tetka s kosou? Hooodně se to od těch dob posunulo.

Velmi si vážíme toho, že i v roce 2025 můžeme zajišťovat individuální koučování vedoucích pracovníků ve společnosti Pražská plynárenská.

Jsme vděční za důvěru, se kterou nám společnost Twisto svěřila své teamleadery.

V rámci přechodu na online propojení s primárními systémy jsme realizovali klíčové úpravy a rozšíření. Tyto úpravy výrazně zrychlí a zefektivní zpracování požadavků klientů pojišťovny, zejména v oblasti registrace škodních událostí. Díky těmto změnám mohou uživatelé pracovat s daty v reálném čase, což přináší nejen rychlejší reakci na potřeby...

První kvartál letošního roku se u nás nesl ve znamení rozsáhlého upgradu OneSolution EVO ve společnosti ČD-Telematika. Tento projekt byl výzvou zejména kvůli nutnosti překlopit řadu customizovaných částí do nových technologií a současně zachovat řadu historických rozhraní na systémy ČD-Telematika, což vyžadovalo velké úsilí a stejně tak i pečlivé...

Letos už podvanácté organizujeme porovnání kontaktních center v rámci OpenOne Benchmarkingu KC 2024. Budeme srovnávat širokou škálu dat za rok 2024.

Pokračujeme v tradici a organizujeme celoroční sdílecí setkávání manažerů kontaktních center. V tomto ročníku se sejdou z 21 společností napříč odvětvími. Těšíme se na profesionalitu, sdílení a společné hledání zcela nových výzev a přístupů.

Přečtěte si jako první, co je nového