Společně s týmem E.ON a Clarystone jsme úspěšně přesunuli klíčové provozní komponenty do cloudového prostředí Microsoft Azure.

Deník OpenOne
Společnost ATLANTIK finanční trhy se nově připojila k platformě OneSolution EVO a UCS. Díky tomu nyní tým podpory zprostředkovatelů obsluhuje klienty rychleji a efektivněji – z jednoho místa, s přehledem nad veškerou komunikací i daty.
V rámci další fáze rozvoje jsme společně s UNIQA pokročili v automatizaci zpracování webových hlášení škod. Nově budou vybraná majetková hlášení – splňující předem definované podmínky – zpracována plně automaticky, bez potřeby zásahu operátora. Tím se výrazně šetří čas a prostor pro individuální péči o klienty.
ČD-Telematika - Zapojení týmů ČD-IS
Po úspěšném upgradu na OneSolution EVO jsme s radostí rozšířili využití aplikace i na týmy ČD-IS. Helpdesk nyní získává jednotné prostředí pro zpracování hovorů, e-mailů i každodenních úkolů – vše přehledně a na jednom místě.
OneSolution EVO - Nový workflow engine
Ve vývoji OneSolution EVO jsme udělali významný krok vpřed. Dokončili jsme zcela nový interní workflow engine, který umožňuje nastavit automatizaci interních kroků bez nutnosti programování.
Máme radost ze setkání všech účastníků našeho pravidelného porovnání kontaktních center OpenOne Benchmarkingu za rok 2024.
Dvojité kulatiny
Taky si pamatujete dobu, kdy šedesátiletí byli prostě důchodci v papučích čekající, až si pro ně přijde ta známá tetka s kosou? Hooodně se to od těch dob posunulo.
Celofiremní setkání byla trefa
Opět jsme si jako celý kmen OpenOne dopřáli dva dny jen pro sebe. Tentokrát v úžasné krajině Českého krasu.
Letos už proběhla čtyři tvůrčí setkání Klubu manažerů kontaktních center.
Akademie teamleaderů 2025 je oáza
Skoro nevyslovitelnou radost máme z letošního ročníku Akademie teamleaderů.
Výjezdní programovací maraton
Tak jsme to také vyzkoušeli. Vyjeli jsme na první programovací maraton v historii OpenOne.
Koučování v Pražské plynárenské
Velmi si vážíme toho, že i v roce 2025 můžeme zajišťovat individuální koučování vedoucích pracovníků ve společnosti Pražská plynárenská.
Workshop pro Twisto
Jsme vděční za důvěru, se kterou nám společnost Twisto svěřila své teamleadery.
V E.ON se naplno pracuje na technologických změnách.
V rámci přechodu na online propojení s primárními systémy jsme realizovali klíčové úpravy a rozšíření. Tyto úpravy výrazně zrychlí a zefektivní zpracování požadavků klientů pojišťovny, zejména v oblasti registrace škodních událostí. Díky těmto změnám mohou uživatelé pracovat s daty v reálném čase, což přináší nejen rychlejší reakci na potřeby...
ČD-Telematika -Velký upgrade
První kvartál letošního roku se u nás nesl ve znamení rozsáhlého upgradu OneSolution EVO ve společnosti ČD-Telematika. Tento projekt byl výzvou zejména kvůli nutnosti překlopit řadu customizovaných částí do nových technologií a současně zachovat řadu historických rozhraní na systémy ČD-Telematika, což vyžadovalo velké úsilí a stejně tak i pečlivé...
12. Benchmarking kontaktních center
Letos už podvanácté organizujeme porovnání kontaktních center v rámci OpenOne Benchmarkingu KC 2024. Budeme srovnávat širokou škálu dat za rok 2024.
Klub manažerů KC 2025
Pokračujeme v tradici a organizujeme celoroční sdílecí setkávání manažerů kontaktních center. V tomto ročníku se sejdou z 21 společností napříč odvětvími. Těšíme se na profesionalitu, sdílení a společné hledání zcela nových výzev a přístupů.
Automatizace a efektivita díky AI – jak změní kontaktní centra v roce 2025?
Akademie teamleaderů 2025 startuje
V tomto roce rozbíháme unikátní vzdělávací projekt zaměřený na teamleadery z kontaktních center.
...
Omlouváme se, obsah je momentálně nedostupný...
Setkání uživatelů OneSolution
Letos na podzim jsme uspořádali setkání uživatelů našeho osvědčeného řešení pro hromadnou obsluhu - OneSolution. Bez dvou nás bylo rovných dvacet, a to ze sedmi různých společností. Na úvod jsme si vyměnili pár slov o sobě, následovalo představení novinek v oblasti hromadného zpracování požadavků, kde hlavní roli hrála AI. Po společném obědě jsme...
Pár slov - Zdeněk Bohuslav
adventní čas vstoupil do našich kalendářů. Přichází s mnoha možnostmi. Jednou z těch nejznámějších je prozkoumání sebe sama. Jak jsem na tom před koncem kalendářního roku? Povedlo se mi letos udělat nějaké další kroky k tomu, abych byl nejlepší verzí sebe sama? Co náročného jsem překonal? Koho úžasného jsem poznal? Co láskyplného jsem prožil se...
S radostí jsme podpořili rozvoj obchodních dovedností operátorů z PRE. Na workshopu se účastníci dozvěděli, jak improvizace dokáže změnit průběh obchodního hovoru, a našli mnoho nápadů, jak svou práci nejen zvládat, ale také si ji více užívat. Tento workshop vnímáme jako důležitý krok na cestě k vytvoření CoolCentra v PRE.