Změnové požadavky pro E.ON

18.12.2019

Období, kdy se vše točilo primárně kolem projektu Unbundling (oddělení obchodní a distribuční části), který spotřebovával kapacity na všech stranách, je již definitivně a úspěšně za námi. Proto jsme se mohli naplno vrhnout do realizace další vlny změnových požadavků přicházejících ze společnosti E.ON. Většina těchto požadavků se nesla v duchu podpory zpracování Leadů, které dostaly velkou prioritu. Došlo tedy na úpravu procesu spojeného s telefonickým navoláváním Leadů v konkrétní datum a čas, s vyšší prioritou, do určité doby, s využitím SMS zpráv či na zobrazení více informací o Leadu specialistům z týmu Active Call.

Druhý balík změnových požadavků se týkal vylepšení obsluhy a správy řešení OneSolution. Obsahoval úpravy některých reportů, integrací na systémy pro hodnocení spokojenosti, správy řešení OneSolution a vyhledávání v komunikační historii z pozice běžného uživatele.

Na závěr bychom ještě rádi zdůraznili, že máme velikou radost z rozhodnutí společnosti E.ON a sice vyměnit prohlížeč MS IE za Chrome. Tím definitivně pominula omezení, která jsme museli doposud respektovat a otevřely se nám tak nové možnosti rozvoje našeho řešení.