Závěr roku v UNIQA
Ve společnosti UNIQA jsme na konci roku měli opravdu plné ruce práce, jelikož se v čase potkalo hned několik balíčků změnových požadavků najednou. Nicméně přes všechen předvánoční stres se podařilo vše dokončit ke spokojenosti zástupců obou společností, jak UNIQA CZ, tak UNIQA SK, a do nového roku tak můžeme vstoupit s čistým štítem 😉
Mezi hlavní změny a vylepšení, které byly předmětem posledních sprintů roku 2019, patří zejména nový způsob generování čísel škod, automatizace zakládání požadavků v partnerském prostředí AudaSmart s následnou automatickou notifikací, dále pak možnost zjednodušeného naplánování odchozího kontaktu, rozšíření reportu e-mailů o další výběrová kritéria a samozřejmě další drobnosti, které uživatelům OSL zpříjemňují jejich každodenní práci s aplikací.
Chtěli bychom i touto cestou poděkovat za důvěru, které se nám od společnosti UNIQA (a především jejích zástupců) celý uplynulý rok dostávalo a také za skvěle fungující partnerství. Toho si vážíme ze všeho nejvíce.