Závěr roku v UNIQA
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000255-e8401e8403/Screenshot%202019-12-19%20at%2013.47.29.png?ph=c7142aed7b)
Ve společnosti UNIQA jsme na konci roku měli opravdu plné ruce práce, jelikož se v čase potkalo hned několik balíčků změnových požadavků najednou. Nicméně přes všechen předvánoční stres se podařilo vše dokončit ke spokojenosti zástupců obou společností, jak UNIQA CZ, tak UNIQA SK, a do nového roku tak můžeme vstoupit s čistým štítem 😉
Mezi hlavní změny a vylepšení, které byly předmětem posledních sprintů roku 2019, patří zejména nový způsob generování čísel škod, automatizace zakládání požadavků v partnerském prostředí AudaSmart s následnou automatickou notifikací, dále pak možnost zjednodušeného naplánování odchozího kontaktu, rozšíření reportu e-mailů o další výběrová kritéria a samozřejmě další drobnosti, které uživatelům OSL zpříjemňují jejich každodenní práci s aplikací.
Chtěli bychom i touto cestou poděkovat za důvěru, které se nám od společnosti UNIQA (a především jejích zástupců) celý uplynulý rok dostávalo a také za skvěle fungující partnerství. Toho si vážíme ze všeho nejvíce.