Zastoupení OpenOne na 25. Výroční konferenci ADMEZ
S radostí se ohlížíme za vystoupením Tomáše Dočkala na unikátní oborové konferenci Call centra od ADMEZ. Tomáš účastníkům ukázal, jaké přínosy má účast v OpenOne Benchmarkingu kontaktních center, který již po 13. pořádáme.

Osobním svědectvím a řadou příkladů z praxe předvedl, že mít k ruce přesná trendová čísla o fungování kontaktních center je stále nezastupitelné.
Proč třeba tápat s výší mezd, když se mohu podívat, jak se vyvíjejí v čase? Proč přešlapovat s AI, když se mohu podívat, jak na to jdou jinde? Zkrátka naše srovnání obsahuje detaily, které jsou pro vedení kontaktních center skvělým nástrojem pro plánování, rozhodování a řízení.
Nyní je ideální čas se přidat do dalšího ročníku, ozvěte se. 😊