UNIQA - rozvoj OneSolution

08.11.2018

Ve třetím kvartálu jsme v  Uniqa pojišťovně (české i slovenské) pokračovali v  modernizaci řešení jednotného desktopu Onesolution přepisem do nové technologie. Po loňském úspěchu s přepisem registrace škodných událostí se nám podařilo zase posunout aplikaci o kousek dál a to s pomocí Angularu (moderní Framework pro psaní aplikací), kdy jsme pro tentokrát nahradili proces Individuální odeslání e-mailu. Současné jeho dva kroky scénáře jsme zjednodušili do jedné obrazovky, která dynamicky reaguje na potřeby a vstupy od uživatele. Spolu s tímto větším kouskem se svezlo i pár drobností, které operátorům pomohou být opět o trochu efektivnější a obsloužit zákazníky s větší lehkostí. Příkladem je například zprovoznění SMS zpráv přímo ve OneSolution. Další významné změny se promítly do outboundového callcentra, kde jsme se tentokrát zaměřili na urychlení identifikace zpětného volání. Jako poslední stojí za povšimnutí ještě vytvoření drobných specifických reportů pro supervizory, pro zefektivnění a zpřehlednění i jejich práce.