Seznam.cz – Pokračování v robotizaci řešení OneSolution EVO
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000350-d13e8d13ec/seznam%20%281%29.jpg?ph=c7142aed7b)
Jak jsme vás informovali v minulém čísle našeho newsletteru, pronikající robotizace do řešení OneSolution EVO byla v průběhu čtvrtého kvartálu loňského roku doplněna o další dvě funkcionality.
Pro společnost Seznam.cz jsme s naším partnerem - společností SentiSquare - rozšířili vzájemnou integraci o předávání metadat určujících, čeho konkrétně se e-mail klienta týká a jak konkrétně má být označen (zakódován) v dotazníku. Dotazník si vytvářeli v Seznam.cz sami. Je poměrně obsáhlý a hlavně víceúrovňový. AI společnosti SentiSquare se snaží určit kategorie e-mailu až do poslední třetí úrovně.
Další novinkou, o kterou se stará AI, je určení šablony, kterou lze na daný e-mail odpovědět. AI obohacuje příchozí e-maily o tzv. metadata, ve kterých je uložena informace, jaká šablona se má s největší pravděpodobností použít pro reakci na email od klienta. Jakmile OneSolution EVO v příchozím e-mailu tato metadata nalezne, vloží automaticky obsah dané šablony do předpřipravené odpovědi.
V ostrém provozu toto řešení běží od 6.12. Na vyhodnocení úspěšnosti nad velkým množstvím e-mailů si tedy budeme muset ještě pár týdnů počkat.