Seznam.cz - Identifikace e-mailové korespondence
Společnost Seznam.cz nás před časem oslovila s myšlenkou využití umělé inteligence pro identifikaci emailové korespondence, kterou není třeba vůbec řešit a po přijetí může být ihned zahozena do virtuálního koše.
Pro toto řešení si společnost Seznam.cz vybrala společnost SentiSquare - našeho partnera, se kterou se známe a spolupracujeme již několik let např. také ve společnosti E.On.
Po pár analytických workshopech, na kterých jsme si vše namalovali, vysvětlili a stanovili flow celého procesu, jsme se vrhnuli do práce. Komponentu zpracovávající příchozí emaily jsme rozšířili o další Procesor (tak nazýváme funkcionality, které je možné do komponenty pro zpracování emailů volitelně přidávat), který se připojí na rozhraní SentiSquare, předá mu obsah emailu a zpět dostane informaci, zda má být email vyřazen či má být dále zpracováván.
Dle tohoto podnětu pak další mechanismy vyhodnotí, co mají s emailem udělat a buďto z něj vytvoří úkol pro operátora, nebo jej "hodí do koše".
Je zde samozřejmě možnost komunikaci z koše kdykoliv vytáhnout a zařadit jako úkol ke zpracování, takže se není třeba obávat toho, že by v koši definitivně skončil nějaký důležitý email.
Učící se proces bude mít k dispozici historii komunikací za posledních 18 měsíců, což je slušné množství učebního materiálu.