Reporting v novém kabátu aneb další kus přepisu za námi!
15.12.2021
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000355-3164531648/oo_report.jpg?ph=c7142aed7b)
V rámci čtvrtého kvartálu se nám podařilo dokončit změnu technologie pro reporty a statistiky. Byl to velký kus práce a jsme za něj velmi rádi. Přece jen jsou reporty pro efektivní vedení a řízení kontaktního centra naprosto klíčovým a nezbytným nástrojem všech manažerů...
Díky nové technologii mají reporty sjednocený vzhled s okolím aplikace a mohou využívat nové možnosti flexibility zobrazení jako je například seskupování dat, responsivní design a především rychlost odezvy pro uživatele. První data se zobrazují již v první vteřině otevření daného reportu, což oproti původní technologii znamená obrovskou úsporu času.