První (ne)Konference pro teamleadery call center
Setkání
se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si, jak
vedou svá call centra Česká pojišťovna, BNP Paribas (Cetelem) a VZP a s jejich
zástupci pak zjišťovat více informací v menších kruzích. Odpoledne jsme pak v
týmech po 10 členech diskutovali témata, která aktuálně teamleadery v daném
týmu nejvíce zajímaly. Diskutovalo se to, jak kdo např. dělá hodnocení hovorů a
poskytuje zpětné vazby, sdílely se zkušenosti s tím, jak každý team leader řeší
svůj rozvoj, jaké jsou jeho osobní zkušenosti s fluktuací a úspěchy i neúspěchy
v náboru. Každý účastník získal celou řadu konkrétních informací, jak to dělají jinde, s čím
se (také) potýkají, co se jim osvědčilo, ale i co ne. Nejzajímavější myšlenky a
inspirace jsme na závěr sdíleli ve společném velkém kruhu všech účastníků. Ti
co zůstávali a přespávali do druhého dne společně u sklenky vína povídali a
sdíleli svoje zkušenosti až do pozdních nočních hodin.