První (ne)Konference pro teamleadery call center

20.04.2017

Setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna, BNP Paribas (Cetelem) a VZP a s jejich zástupci pak zjišťovat více informací v menších kruzích. Odpoledne jsme pak v týmech po 10 členech diskutovali témata, která aktuálně teamleadery v daném týmu nejvíce zajímaly. Diskutovalo se to, jak kdo např. dělá hodnocení hovorů a poskytuje zpětné vazby, sdílely se zkušenosti s tím, jak každý team leader řeší svůj rozvoj, jaké jsou jeho osobní zkušenosti s fluktuací a úspěchy i neúspěchy v náboru. Každý účastník získal celou řadu konkrétních informací, jak to dělají jinde, s čím se (také) potýkají, co se jim osvědčilo, ale i co ne. Nejzajímavější myšlenky a inspirace jsme na závěr sdíleli ve společném velkém kruhu všech účastníků. Ti co zůstávali a přespávali do druhého dne společně u sklenky vína povídali a sdíleli svoje zkušenosti až do pozdních nočních hodin.