Poslední setkání manažerů kontaktních center v roce 2020

08.01.2021

Na jaře jsme si nedovedli úplně představit, že mohou být setkání Klubu manažerů kontaktních center nadále zajímavá, inspirativní, dělná, že můžeme zažívat legraci a můžeme odcházet nabití energií, i když se nebudeme moci potkávat osobně. A povedlo se. Tři poslední setkání jsme v on-line prostředí udělat museli. A povedla se! 

Věnovali jsme se zejména tématu posilování vztahů v týmech a rozvoji osobního duševnímu vzkvétání. A všem aktuálním tématům, kde se chtěli naši manažeři inspirovat, poradit a sdílet. Hodně to bylo o home office, práci s energií pracovníků call center v náročném období, plánování i spolupráci s vedením a dalšími odděleními. 

Děkujeme Jano, Světlano, Zuzko, Jirko, Libore, Martine, Ondro, Rišo a oba Zdeňkové!! Těšíme se s velkou radostí na Klub manažerů 2021, ve kterém nově přivítáme manažery kontaktních center např. z Komerční banky, Monety a ČEZ Prodej.