Poslední setkání Klubu lektorů kontaktních center

17.12.2019

Konec listopadu s sebou přinesl i zakončení letošního Klubu lektorů kontaktních center. Jeho smyslem bylo inspirovat ty, kdo v kontaktních centrech učí. Mají nelehký cíl i práci. Naučit nováčky spoustu informací tak, aby mohli co nejrychleji posílit týmy operátorů a pečovat skvěle o volající či píšící zákazníky. Mezi témata, kterým jsme se věnovali tentokrát bylo oživování tréninků o různé typy energetických aktivit, her a netradičních cvičení, tomu, jak motivovat "studenty" k učení i tomu, jak poskytovat zpětnou vazbu způsobem, který by studenty neodradil a spíše stimuloval. Tahle čistě ženská partička účastnic z Air Bank, České pojišťovny, NN pojišťovny, ČEZ pojišťovny, Sazky, ČEZ Distribuce a Pražské plynárenské, byla fakt učenlivá, upřímná, otevřená a hlavně zábavná!! Už se těšíme na nový Klub lektorů, který vypíšeme zkraje roku.