Pár slov - Martin Literák
Milý přátelé kontaktních center,
rok se s rokem sešel a je tu opět čas adventní, čas bilancování a stanovování nových cílů. Prvního ledna se imaginární počítadla v mnohých společnostech vynulují a pojede se, jak se říká, "nanovo". Dovolte mi tedy, abych i já za naši společnost lehce bilancoval a následně nahlédl pod pokličku roku 2019...
Rok 2018 byl pro nás velmi úspěšným rokem. Podařila se nám spousta zajímavých projektů, počinů a strategických partnerství. V oblasti CoolCenter jsme to "rozbalili" v mnoha formátech - interní workshopy, Coolny, Kluby teamleaderů a manažerů, teambuildingy na změnu kultury, ale i celá řada interních projektů zaměřených třeba na koncepci celého kontaktního centra. Byla to radostná práce s velkým smyslem.
Co se týče naší softwarové části, ani zde jsme se letos nenudili. Světlo světa spatřil zcela nový modul znalostních testů OneCoach, jehož záměrem je nejen pomoci zlepšit a upevnit vědomosti, ale i poskytovat zpětnou vazbu a prověřit, jak si v dané oblasti uživatelé vědomostně stojí. Už teď se těšíme na první implementace v roce 2019, které v praxi prověří, zda jsme správně pochopili požadavky a potřeby našich klientů a zda bude toto řešení dobře přijato i jeho uživateli.
V oblasti jednotného desktopu, našeho milovaného OneSolution, jsme také nezaháleli. I díky partnerství se společnostmi Insoft a DreamView jsme rozšířili toto řešení o telefonii a tzv. moderní komunikační kanály. Díky tomu slova jako chat, messagging, social media, co-browsing a screensharing pro nás již nejsou cizí. Já osobně z toho mám velikou radost, protože jsme se tím opět o velký kus přiblížili naší dlouhodobé vizi, kterou je zjednodušovat každodenní agendu uživatelů sjednocením zpracování klientských požadavků a ostatních činností do jednoho uživatelsky přívětivého aplikačního rozhraní.
A co nás čeká v roce 2019? Jako tradičně každý rok budeme dále cizelovat naše stěžejní softwarové produkty a díky zkušenostem s novými technologiemi nás čeká i renovace grafického rozhraní, abychom drželi krok s dobou a mohli našim klientům a především uživatelům našeho řešení poskytovat příjemné a přívětivé prostředí pro jejich každodenní práci. Můžete se těšit i na automatizaci v podobě chatbota, o kterou je stále větší zájem.
V oblasti CoolCenter budeme pracovat na stávajících i nových formách a tématech se stále stejným záměrem - opravdu chceme, aby kontaktní centra procházela přerodem na CoolCentra, místa, kde lidi na všech pozicích pracují rádi a berou se na ně ohledy hned na prvním místě.
Na závěr mi dovolte ještě poděkovat všem našim milým klientům (těm stávajícím i budoucím, kteří o tom ještě neví ;-)) a vám všem, kteří sledujete dění v OpenOne, za velkou porci důvěry, kterou jsme letos opět dostali jako ten nejhezčí dárek, jaký jsme si mohli přát. Děkujeme!
S úctou, přáním krásných Vánočních svátků a do nového roku 2019 všeho dobrého za celý tým OpenOne.
Martin Literák