OneSolution EVO

29.03.2020

V rámci uplynulého období se nám podařilo v naší Evičce dokončit zbrusu novou verzi dynamických formulářů a rozšířit jejich využití přes všechny komunikační kanály. Pověření uživatelé si tak mohou velmi jednoduše sami spravovat formuláře pro sběr strukturovaných dat napříč všemi procesy celého multi-kanálu. Samozřejmě včetně možnosti následného zobrazení těchto dat v rámci online reportingu. Věříme, že se nám tímto způsobem podaří zjednodušit/zrychlit proces implementace řešení a snížit potřebu customizací spojených se sběrem dat v rámci komunikací. V následujících verzích budeme ještě doplňovat další možnosti pro vytváření závislostí mezi jednotlivými poli dynamických formulářů a stejně tak i možnost měnit systémová data pro potřeby eskalací a měření SLA zpracování jednotlivých požadavků. Bude tak možné například uživatelsky nastavit datum skutečného přijetí požadavku zákazníka v rámci společnosti bez ohledu na datum doručení emailu či jiné komunikace nebo nastavit pro různé možnosti/odpovědi jednoho pole i různé návazné bloky/otázky pro lepší a detailnější větvení těchto dynamických formulářů.