OneSolution EVO - Robotizace

26.10.2021

Robotizace a automatizace zpracování požadavků s využitím "umělé inteligence" nezastavitelně proniká i do našeho řešení OneSolution EVO. Nejedná se sice o naší vlastní umělou inteligenci (zatím 😊), ale o řešení jiných společností, které je elegantně zaintegrováno do našeho řešení. V průběhu třetího kvartálu jsme tak mohli realizovat projekt pro zapojení VoiceBota do procesu vymáhání pohledávek ve společnosti ESSOX a také ChatBota ve společnosti Slovenská Sporiteľňa, kde bude ChatBot pomáhat s vyřizováním chatů přicházejících z webových stránek společnosti. Obě řešení byla předána do uživatelských testů. Nemůžeme se už dočkat, jak to bude celé dohromady fungovat na produkčním prostředí. O tom vás budeme informovat (doufejme) už v dalším newsletteru 😊.

A aby robotizace nebylo málo, spouštíme právě realizaci projektu pro Seznam.cz, v rámci kterého budeme rozšiřovat implementaci schopností umělé inteligence v procesu zpracování emailové korespondence. Nyní se zaměříme na pomoc s odpovědí, kdy bude AI operátorovi nabízet nejvhodnější šablonu pro odpověď a také mu pomůžeme se zakódováním, čeho se požadavek klienta týkal. Operátor bude mít samozřejmě vždy právo veta, ale i zde věříme, že AI prokáže své kvality a přidanou hodnotu a pomůže operátorům odbavovat požadavky rychleji.