OneSolution EVO pro Creditas

04.10.2020

Společnost Creditas si vybrala naše řešení OneSolution EVO společně s telefonií USC od společnosti INSOFT pro pokrytí zpracování jejich multikanálového kontaktního centra a přilehlých oddělení.

Uživatelé budou v námi dodaném řešení vyřizovat příchozí hovory, dotazy z web chatu, zprávy z FB Messengeru, emaily a komentáře na příspěvky z Facebooku.

V rámci komunikace s klienty budou uživatelé dále moci využívat odchozí telefonické kampaně a odesílat SMS zprávy.

Řešení OneSolution EVO bude integrováno na CRM systém Banky Creditas, odkud bude načítat data klientů, které kontaktní centrum potřebuje pro efektivní řešení příchozích požadavků.

V nativní komunikační historii se bude zobrazovat nejen historie komunikací řešených ve OneSolution EVO, ale i veškeré ostatní události z jiných systémů Banky Creditas.

Uživatelé tak budou mít na jednom místě kompletní přehled o klientovi. Součástí karty klienta budou URL odkazy do CRM a mnoha dalších systému Banky Creditas, které uživatelům zpříjemní a urychlí vyřizování požadavků a získávání potřebných informací.

Dojde dokonce i na propojení OneSolution EVO s naším dalším řešením - Znalostní bází OnePlace, kterou Creditas již přes rok používá.

Od října začne implementace projektu. Moc se na to těšíme 🙂