OneSolution EVO – Další skvělé inovace

21.07.2021

Od našeho plánu, přepsat celé původní řešení OneSolution do nových moderních technologií, nás nic neodradí! I ve druhém kvartálu jsme přepisem, vývojem a inovacemi do nového řešení OneSolution EVO strávili opravdu nemalé množství času a energie.

Podařilo se nám např. přepsat funkcionalitu individuálního odeslání emailů, který je tak nově kompletně celý v Angularu a nastiňuje, jak bude vypadat celé zpracování příchozích emailů v některé z dalších verzí. Současně s tím jsme vytvořili i nové funkcionality, jako např. hromadné ukládání příloh a galerii pro přehledné zobrazení příloh.

Přepsali jsme, a o spoustu uživatelských nastavení doplnili, Správu odchozích hovorů. Vše, co jsme v minulosti nastavovali na pozadí pouze my, si může nově uživatel nastavit a změnit sám ve zbrusu novém uživatelském rozhraní. Vrhnuli jsme se i do reportů ve snaze oprostit se od MS Reporting Services. První prototypy ukazují, že jsme se vydali správnou cestou. Nejen že budeme schopní vytvářet reporty, jejichž tvorba bude z nemalé části generická a bude tak časově méně náročná, ale reporty budou navíc konečně i interaktivní.

Do multichannel rodiny vítáme nový kanál - Social Media. Jsme moc rádi a moc za to děkujeme, že jsme si mohli před vývojem tohoto komunikačního kanálu promluvit s několika kontaktními centry, které dnes tento komunikační kanál již zpracovávají. Mohli jsme si tak potvrdit či vyvrátit některé naše úvahy a domněnky a vydat se tím správným směrem. Byť ještě nemáme úplně hotovo, z dosavadní odvedené práce jsme nadšení. Věříme, že se v našem pojetí podaří zákazníkům nabídnout komfort zpracování srovnatelný s konkurencí, která se na tento komunikační kanál specializuje, a samozřejmě i něco navíc. 😉