OneMail a optimalizace web chatu ve Slovenské spořitelně

05.10.2020

Slovenská spořitelna se rozhodla rozšířit implementaci OneSolution EVO o modul OneMail. Kromě web chatu tak budou uživatelé nově ve OneSolution EVO řešit i příchozí emaily klientů spořitelny.

Společně s dodáním modulu pro zpracování emailů jsme ještě realizovali několik poměrně zásadních funkcionalit web chatu, které měly např. za úkol ochránit uživatele kontaktního centra před velkým náporem chatů a současně informovat chatu-chtivého návštěvníka o tom, že kontaktní centrum je aktuálně zaneprázdněno a na odpověď si bude muset počkat o trochu déle. Může se tak svobodně rozhodnout, zda počká nebo zda využije jiný komunikační kanál.

Velice nás potěšil ohlas uživatelů, kteří jsou z našeho řešení doslova nadšeni! Na konci září proběhla migrace do produkčního řešení, takže nás na pár týdnů čeká zvýšený dohled a péče v produkčním prostředí spořitelny.