OneMail a optimalizace web chatu ve Slovenské spořitelně
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000289-ca2b9ca2bc/slsp.jpg?ph=c7142aed7b)
Slovenská spořitelna se rozhodla rozšířit implementaci OneSolution EVO o modul OneMail. Kromě web chatu tak budou uživatelé nově ve OneSolution EVO řešit i příchozí emaily klientů spořitelny.
Společně s dodáním modulu pro zpracování emailů jsme ještě realizovali několik poměrně zásadních funkcionalit web chatu, které měly např. za úkol ochránit uživatele kontaktního centra před velkým náporem chatů a současně informovat chatu-chtivého návštěvníka o tom, že kontaktní centrum je aktuálně zaneprázdněno a na odpověď si bude muset počkat o trochu déle. Může se tak svobodně rozhodnout, zda počká nebo zda využije jiný komunikační kanál.
Velice nás potěšil ohlas uživatelů, kteří jsou z našeho řešení doslova nadšeni! Na konci září proběhla migrace do produkčního řešení, takže nás na pár týdnů čeká zvýšený dohled a péče v produkčním prostředí spořitelny.