Nový blok Štěstí v práci
Máme
velkou radost z toho, že se nám daří měnit pravidla hry a nastartovat
významně jiné "chování" velkých firem k jejich kontaktnímu centru. Děláme
to prostřednictvím tzv. Koncepce kontaktního centra. Pomáháme v ní sladit
očekávání od vedení společnosti a interních zadavatelů s reálnými
možnostmi jejich naplňování ze strany Kontaktního centra. Na konci série
workshopů a diskusí jsou odsouhlaseny celofiremní principy a pravidla péče o
zákazníky (a telefonního prodeje) včetně stanovení rámcového budgetu
specifikované požadované kvality. A včetně definice "nových" cílů, které má za
úkol Kontaktní centrum plnit. Takových, ve kterých má svoje místo kvalita a
jsou zohledněny dlouhodobé možnosti odpovídající míře možných investic. Trochu
více o tom píšeme TADY.
Richard Stránský, ředitel Zákaznického centra pojišťovny Union:
Dokázali dobre zhodnotiť naše silne stránky, ale aj decentne ale jednoznačne upozorniť na možnosti rozvoja.
Ich pohľad na kultúru KC a jej prepojenie s výsledkami nám doslova otvoril oči a rozvial ruky. Dnes máme za sebou rok od začiatku spolupráce a bol to najlepší rok za 20 rokov histórie nášho kontaktného centra. Máme skvelé výsledky v predaji, stúpa nám NPS a zároveň máme najspokojnejších a najmotivovanejších ľudí v rámci Unionu.
Osobne veľmi ďakujem za ich vedomosti a prístup, vliali mi novu krv do žíl."