Nový blok Štěstí v práci

20.12.2017

Máme velkou radost z toho, že se nám daří měnit pravidla hry a nastartovat významně jiné "chování" velkých firem k jejich kontaktnímu centru. Děláme to prostřednictvím tzv. Koncepce kontaktního centra. Pomáháme v ní sladit očekávání od vedení společnosti a interních zadavatelů s reálnými možnostmi jejich naplňování ze strany Kontaktního centra. Na konci série workshopů a diskusí jsou odsouhlaseny celofiremní principy a pravidla péče o zákazníky (a telefonního prodeje) včetně stanovení rámcového budgetu specifikované požadované kvality. A včetně definice "nových" cílů, které má za úkol Kontaktní centrum plnit. Takových, ve kterých má svoje místo kvalita a jsou zohledněny dlouhodobé možnosti odpovídající míře možných investic. Trochu více o tom píšeme TADY.  


Richard Stránský, ředitel Zákaznického centra pojišťovny Union:


"Spolupráca s OpenOne na koncepcii alebo lepšie povedané "refreshi" nášho KC bola unikátnou skúsenosťou. Chalani z OpenOne rozumejú biznisu KC asi ako nikto iný v Československu a dokážu nájsť spoločnú reč s kýmkoľvek od operátorov cez supervízorov až po členov predstavenstva.

Dokázali dobre zhodnotiť naše silne stránky, ale aj decentne ale jednoznačne upozorniť na možnosti rozvoja.

Ich pohľad na kultúru KC a jej prepojenie s výsledkami nám doslova otvoril oči a rozvial ruky. Dnes máme za sebou rok od začiatku spolupráce a bol to najlepší rok za 20 rokov histórie nášho kontaktného centra. Máme skvelé výsledky v predaji, stúpa nám NPS a zároveň máme najspokojnejších a najmotivovanejších ľudí v rámci Unionu.

Osobne veľmi ďakujem za ich vedomosti a prístup, vliali mi novu krv do žíl."