Novinky z rozvoje aplikací – AI
Ano, je to tady! Nemohli jsme se dočkat a konečně jsme do našich řešení integrovali to všemi skloňované AI! 🎉 A ano, mluvíme o OpenAI a ChatGPT.
Sumarizace obsahu
Prvním krokem bylo otestování této nové technologie. Začali jsme sumarizací. Nyní můžete získat rychlý přehled o obsahu článků v naší znalostní bázi OnePlace nebo shrnutí konverzační historie ve OneSolution EVO. To znamená, že uživatelé mohou rychle zjistit, jaké jsou hlavní body daného článku nebo o čem se už s klientem bavili.
Relevance na prvním místě
Dalším úkolem pro naši AI bylo pomoci uživatelům najít odpovědi na jejich aktuální otázky. Naše AI dokáže pochopit, na co se uživatel ptá a nabídne relevantní témata z naší znalostní báze. Uživatelé tak mají alternativu k běžnému fulltextovému vyhledávání a mohou rychleji najít to, co skutečně hledají.
Augmentovaný chat s Adamem
Když jsme měli tyto dvě funkce připravené, přidali jsme třetí – augmentovaný chat. A sice synergické spojení sumarizace a kontextového/sémantického vyhledávání. Náš chatbot Adam (Evu už několik let máme, takže Adam byla jasná volba 😉) umí odpovídat na otázky na základě informací uložených ve znalostní bázi. Uživatelé mohou pokračovat v konverzaci až do nalezení uspokojivé odpovědi resp., odkazu na relevantní články.
To je skvělé například pro zaměstnance pobočky, kteří se setkají s otázkou, na kterou neznají odpověď nebo si nejsou zcela jisti a která přichází z úst klienta sedícího přímo proti nim. Místo volání na interní linku mohou diskrétně využít pomoc Adama. Tak si zachovají svou profesionální image a důvěru klienta. 😉
A co dál?
Tím ale zdaleka nekončíme! Máme v plánu zapojit tohoto nového virtuálního pomocníka do mnoha dalších oblastí, aby naše aplikace byly pro koncové uživatele ještě efektivnější a příjemnější. O dalších novinkách vás budeme informovat příště.
P.S. Tento příspěvek byl upraven pomocí ChatGPT. Jak jinak, že? 🤷🏻♂️😁