Novinky ve OneSolution EVO
Posledních několik sprintů jsme se usilovně věnovali přepisu karty klienta do nové technologie. Aktuálně je již dílo dokončeno a všichni naši stávající a budoucí zákazníci se mají na co těšit. Zbrusu nový moderní vzhled této klíčové grafické části našeho řešení slibuje vysoký uživatelský zážitek již na první pohled. Spolu s kartou klienta bylo samozřejmě nezbytné přepracovat i komunikační historii a náhled na čekající úkoly ve frontě spojené s daným klientem. Karta klienta změnila i svou pozici v rámci obrazovky, čímž se nám podařilo zajistit možnost neustále dostupného detailu klienta a zároveň i detailů právě zpracovávané komunikace.
Věříme, že se tento nový layout bude líbit, a kromě lepší ergonomie přinese i zefektivnění práce uživatelů - především operátorů na kontaktních centrech.
Nebudeme prozrazovat více, abyste se mohli o to více těšit na naši novou verzi řešení OneSolution EVO. 😉