Napojení na C360 v UNIQA
Vzhledem k nedávnému spojení pojišťoven UNIQA a AXA bylo pouze otázkou času, kdy přijde na pořad dne integrace cílových systémů potřebných pro efektivní obsluhu kontaktního centra. Jelikož se společnost UNIQA již v průběhu roku rozhodla pro pokračování s řešením OneSolution EVO jako primárním nástrojem pro celý sjednocený zákaznický servis, cílem tohoto projektu bylo propojit naše řešení s centrálním CRM systémem "nové" pojišťovny UNIQA. A to konkrétně s řešením C360. Od Nového roku tak budou všichni operátoři obsluhovat jednotně jak klienty původní UNIQA pojišťovny, tak klienty získané díky spojení s bývalou AXA pojišťovnou prostřednictvím řešení OneSolution EVO.
Jsme velice rádi, že jsme přes všechna úskalí spustili toto online propojení s C360 ještě před koncem roku a UNIQA tak získala prostor pro zaškolení všech potřebných uživatelů.