Koncepce klientského kontaktního centra ČSOB Pojišťovny
S radostí jsme dokončili spolupráci, jejímž cílem bylo určit další dlouhodobý směr, kterým se bude ubírat péče o klienty rostoucí ČSOB pojišťovny
Management ČSOB Pojišťovny souhlasil s tím, se na chvíli společně s námi zastaví a koncepčně se podívá na to, co vlastně bude pojišťovna jako celek po svém kontaktním centru chtít. Nejdříve jsme společně s managementem definovali požadované zážitky klientů i pracovníků KC a definovali, jaké všechny činnosti by mělo KC pro pojišťovnu v nejbližších letech zajišťovat. Poté jsme se vrhli do modelování a počítání a připravili pro management varianty, které se nabízejí pro realizaci záměru. Připravili jsme čtyři varianty od údržbové až po maximálně rozvojovou. U každé jsme se zaměřili především na specifikaci potřebných kapacit odpovídající požadované firemní kultuře a specifikaci nákladů na technologie a potřebný odborný rozvoj pracovníků KC. Management tak dostal přehledně popsané parametry jednotlivých variant a může se kvalifikovaně a v kontextu rozhodnout o zadání pro své kontaktní centrum.