Kompletace výsledků OpenOne Benchmarkingu kontaktních center za rok 2021
13.06.2022
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000396-6da846da86/IMG_0387%281%29.jpg?ph=c7142aed7b)
Dokončili jsme kompletaci výsledků devátého ročníku Benchmarkingu, tedy pravidelného srovnávání výsledků a fungování kontaktních center v ČR a SR. Ukázalo se například, že spokojenost operátorů navzdory přetrvávající pandemické situaci nadále rostla. Letošní ročník velmi výrazně ovlivnila situace v odvětví Utilit, kde díky pádu některých obchodníků došlo k přeskupení téměř miliónu odběratelů během velmi krátkého období několika měsíců. Zaměstnanci kontaktních center v tradičních utilitních společnostech dokázali, že se dá zvládnout zdánlivě nemožné.
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000394-f0cfaf0cfd/IMG_0390.png?ph=c7142aed7b)