Nová verze OneSolution a další vylepšení
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000073-a09a1a193c/jt-banka-logo.jpg?ph=c7142aed7b)
Pro kontaktní centrum J&T banky jsme připravili a nasadili balíček změn včetně aktuální verze OneSolution.
V rámci tohoto balíčku byla upravena karta klienta, zobrazující informace ze CRM systému a vyhledávání klientů pro specifické potřeby práce na oddělení podpory zprostředkovatelů. Dále byly provedeny drobné úpravy v reportech a exportech dat pro datové kostky pro IT Banky, které nad nimi vytváří vlastní reporty. Byly opraveny drobné chyby a nesrovnalosti v datech ze CRM. Služba pro zpracování dat ze CRM a pro předávání dat pro Wallboardy byla rozdělena na dvě samostatné nezávislé služby. Dále jsme drobně modifikovali eskalační pravidla, aby lépe odpovídala požadavkům banky.
V rámci nové verze Banka dostala možnost přihlášení uživatelů k jednotlivým komunikačním kanálům, které zároveň slouží i jako semafor indikující, jak moc to v jednotlivých kanálech "hoří", dále nový motivační report pro operátory, možnost výběru mailové komunikace, se kterou bude systém pracovat v následujícím způsobu řešení a nakonec úpravy fronty požadavků a logiky jejich přidělování.