Nová verze OneSolution a další vylepšení

18.12.2017

Pro kontaktní centrum J&T banky jsme připravili a nasadili balíček změn včetně aktuální verze OneSolution.

V rámci tohoto balíčku byla upravena karta klienta, zobrazující informace ze CRM systému a vyhledávání klientů pro specifické potřeby práce na oddělení podpory zprostředkovatelů. Dále byly provedeny drobné úpravy v reportech a exportech dat pro datové kostky pro IT Banky, které nad nimi vytváří vlastní reporty. Byly opraveny drobné chyby a nesrovnalosti v datech ze CRM. Služba pro zpracování dat ze CRM a pro předávání dat pro Wallboardy byla rozdělena na dvě samostatné nezávislé služby. Dále jsme drobně modifikovali eskalační pravidla, aby lépe odpovídala požadavkům banky.

V rámci nové verze Banka dostala možnost přihlášení uživatelů k jednotlivým komunikačním kanálům, které zároveň slouží i jako semafor indikující, jak moc to v jednotlivých kanálech "hoří", dále nový motivační report pro operátory, možnost výběru mailové komunikace, se kterou bude systém pracovat v následujícím způsobu řešení a nakonec úpravy fronty požadavků a logiky jejich přidělování.