J&T Banka - Rozšíření karty klienta a Zpětná volání

05.10.2020

Pro J&T Banku jsme mohli po delší době realizovat dva změnové požadavky. První se týkal karty klienta, na které se nově zobrazuje seznam vlastních Produktů klienta a produktů, kde je klient Disponentem. Uživatelé tak budou mít k dispozici tyto důležité informace na jednom místě v řešení OneSolution a nebudou tak muset tyto informace vyhledávat a ověřovat v CRM systému jako doposud. 

Druhý požadavek se týká podpory marketingových akcí, kdy se může vyskytnout nápor příchozích požadavků, které kontaktní centrum není krátkodobě schopné kapacitně obsloužit. Aby žádný klient, který nevydrží případné čekání ve frontě, nepřišel o svou možnost hovořit s bankéřem kontaktního centra, může si v takovém období management kontaktního centra aktivovat Zpětná volání pro zmeškané hovory. Za standardní situace je tato funkcionalita vypnutá a při čekání má volající možnost využít pouze standardní požadavek na zpětné volání.