J&T Banka – Asistentky poradců

12.12.2023

Pro oddělení podpory zprostředkovatelů jsme realizovali úpravu v OneSolution EVO, která uživatelům z tohoto oddělení zpřehlední, usnadní a hlavně zrychlí práci spojenou s ověřováním kompetentnosti volajících asistentek jednat (v povolených aktivitách) jménem Poradců, které zastupují.

Pro správu těchto kompetencí bylo vytvořeno nové UI nahrazující stávající sdílený XLS soubor. V momentě, kdy se asistentka dovolá na kontaktní centrum, zobrazí se operátorovi nová záložka se seznamem všech Poradců, za které je asistentka oprávněna jednat. Součástí tohoto seznamu jsou pak i URL odkazy pro zobrazení detailu jednotlivých Poradců v interní aplikaci J&T Banky. A nechybí ani možnost změny vazby řešeného tiketu z asistentky na odpovídajícího Poradce, v jehož komunikační historii bude následně řešený tiket evidován.