Integrace nové verze telefonní ústředny v ESSOX

20.12.2017

Na podzim jsme dokončili velký projekt integrace nové verze telefonní ústředny Finesse od společnosti Cisco do naší aplikace pro ovládání telefonie, kterou nazýváme CiscoLišta.

Velmi nás potěšilo, že ESSOX trval na zachování naší verze lišty pro ovládání telefonie namísto využití nativního telefonního klienta.

CiscoLišta se na jedné straně pomocí REST API integruje na telefonii Finesse a na druhé straně ovládá a je ovládána z našeho řešení pro kontaktní centrum a to z týmu Zákaznické podpory, SoftCollection a BackOffice.

CiscoLišta obsahuje spoustu dalších funkcí, v rámci kterých je schopna otevírat callscripty pro příchozí hovory i mimo naše řešení, je schopna měnit skilly operátora voláním skriptů, které spravuje ESSOX IT a obsahuje centrální logování, které ESSOX IT využívá u všech svých řešení.