E.ON – Změnové požadavky

20.12.2020

I ve čtvrtém kvartálu loňského roku jsme pro společnost E.On realizovali spoustu drobných změn a vylepšení, které mají za úkol usnadnit a zpříjemnit uživatelům práci. Tento kvartál byl hlavně ve znamení vylepšení pro prodejní týmy, týmy privátních account manažerů a obchodní linky. Po kladných ohlasech na naši aplikaci pro oddělení pokrývající proces obchodní změny dodavatele (kterou jsme nahradili dosavadní práci celého týmu ve sdíleném XLS souboru) přišla poptávka po takovém řešení i z týmu privátních account manažerů. Pro tento tým aktuálně realizujeme řešení, které nahradí jejich stávající Access databázi. Ta naráží na své limity z hlediska dostupnosti a spolehlivosti v rámci stále se více rozšiřujícího Home Office. Nové řešení bychom měli uživatelům předat v průběhu ledna 2021.