Velký balík vylepšení pro E.ON

Pro společnost E.ON jsme realizovali úpravy spojené s energetickou krizí a krachem některých energetických společností, pro jejichž klienty je společnost E.ON distributorem poslední instance (DPI). Tyto úpravy měly jediný cíl a sice pomoci zvládnout nápor dotazů a požadavků souvisejících s děním na energetickém trhu.
Další úpravy řešení OneSolution mají pozitivní dopad na podporu péče a prodeje, kdy nově zobrazujeme personifikované nabídky (NBO) a akce (NBA) i při řešení požadavků na oddělení Business Line. Operátor má po identifikaci klienta automaticky na pozadí dotažené informace o nejvhodnějších nabídkách a akcích, které mu pomáhají při vedení hovoru s klientem.
Novinkou je i podpora pro zpracování Leadů klientů na specializovaném oddělení privátních key account manažerů.
Posledními realizovanými byly úpravy spojené s kalendářem pro přeplánování hovorů v oddělení Active Call, úpravy spojené se systémem odesílání automatických SMS zpráv po nedovolání se klientovi a úpravy spojené s formulářem, přes který KC zadává Leady do centrálního Lead Management systému.
K tomu všemu jsme (jako každý kvartál :-) zrealizovali desítky drobných změnových požadavků v rámci aplikační podpory KC společnosti E.ON.