E.On – „Nikdy nespí“

29.03.2021

Společnost E.On je nekonečnou studnicí návrhů a nápadů, jak zapojovat nové týmy a oddělení do rodiny uživatelů OneSolution a jak této rodině neustále usnadňovat a ulehčovat život. Od začátku roku jsme tak realizovali již pět větších změnových požadavků pro tým privátních key account manažerů (PKAM), tým Active Call (AC) a tým Business Line (BL).

V rámci těchto požadavků jsme realizovali například mechanismus pro zasílání SMS připomínek před voláním domluvených Leadů, notifikace o zmeškaných hovorech, umožnili zasílání individuálních emailů pracovníků AC týmu, přidali nový způsob zpracování pro přehlednější reporting, upravili práci se Segmenty klientů a umožnili definici dovolených, zástupů a out-of-office notifikací i pro tým PKAM.

Na kontaktním centru jsme ve spolupráci s interním týmy E.On připravili NBA/NBO (NextBestAction a NextBestOffer) i pro kanál Email. Nyní budou moci uživatelé při řešení emailu pracovat s personalizovanými nabídkami pro konkrétního obchodního partnera (klienta) a "na kliknutí" vkládat nabídky (bannery s URL odkazem). Pro tým PKAM jsme na míru připravili aplikaci nahrazující jejich dosavadní práci v MS Excel a MS Access. Aplikace týmu pomáhá v evidenci portfolia jejich klientů a slouží k zaznamenávání informací týkajících se jejich vzájemného smluvního vztahu. 

Evidence GDPR požadavků - zbrusu nová verze OneSolution EVO bude od 2. kvartálu letošního roku sloužit jako primární systém pro evidenci a následné sledování průběhu vyřizování požadavků souvisejících s problematikou GDPR.

Vedle stávajícího řešení OneSolution, které slouží pro hromadnou obsluhu zákazníků na kontaktním centru společnosti E.ON včetně přilehlých útvarů, tak bude koexistovat i nová verze OSL EVO určená právě pro zpracovávání GDPR požadavků. Díky dynamickým formulářům a jejich novým vlastnostem jsme byli schopni konfiguračně pokrýt všechny požadavky, které s tímto procesem souvisejí a ušetřili tak E.Onu prostředky za alternativní customizace.