E.ON - Návštěvní den na KC

07.04.2019

Stalo se již tradicí, že každý rok vyrazíme do společnosti E.ON a strávíme s nimi den na jejich kontaktním centru. Dopoledne pozorujeme a sledujeme, jak umí operátoři pracovat s naší aplikací. Snažíme se jim poradit a navést je na různé "vychytávky", kterými si mohou usnadnit život. Na oplátku od nich vyzvídáme, co je v práci brzdí, co je obtěžuje, co by potřebovali ideálně jinak, aby byly efektivnější a co dalšího by mohlo řešení OneSolution dělat za ně.

Odpolední část je pak věnována setkání s manažery a lídry, kde jsou probírány a diskutovány jejich požadavky na úpravy řešení.

Výsledkem tohoto dne je seznam požadavků obsahující ty, které je možné realizovat hned pomocí rozsáhlé konfigurace a ty, které musí být dále zanalyzovány a budou realizovány jako rozvoj či customizace řešení někdy v budoucnu.