E.ON - balíček změnových požadavků
08.11.2018
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000132-204f621498/eon1.png?ph=c7142aed7b)
I v dalším kvartále jsme pro E.ON stihli udělat nekolik vylepšení:
- HTML náhled - všechny náhledy na e-mailové komunikace nyní přednostně zobrazují HTML podobu.
- Vytváření Leadů zohledňující kapacity týmu - při vytváření nových Leadů je uživateli graficky interpretováno, ve kterých datech a konkrétních časech (po půlhodinách) je již překročen počet přeplánovaných komunikací. Operátor se tak může s klientem dohodnout na jiný čas, kdy mu bude někdo z týmu opravdu kapacitně schopen zavolat.
- Nový report - vytvořili jsme nový report, který za požadovaný den zobrazuje (po půlhodinách) počet příchozích a vyřešených emailů a dokumentů. Dispečeři mají další podklad, který mohou brát v potaz při plánování směn nebo řešení krizových situací.