Analýza provozu v E.ON
20.08.2018
![](https://c7142aed7b.clvaw-cdnwnd.com/3f4a1798565e0c3f48cac924a1320368/200000112-4c3d34d2f1/eon1-3.jpg?ph=c7142aed7b)
S vedením call centra společnosti E.ON jsme se po čase v rámci rychlé analýzy podívali na aktuální stav provozu a specifické potřeby.
Je krásné se vracet do provozu, o kterém toho člověk hodně ví historicky. Je úžasné sledovat vývoj manažerů a jejich píli a nadšení pro věc. Člověk si připadá jako potěšený rodinný lékař, když se po roce při kontrole seznamuje s přírůstky do rodiny i s posunem všech stávajících členů. Vedení call centra E.ON se věnuje své práci nesmírně poctivě a s citem. Moc jim fandíme a celé jejich partě, která jim umožňuje budovat výjimečné vztahy se zákazníky.